Rune Braadland Startet 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2007 Skal få sydd ny sprayhood til båten min. Det lokale firmaet som kan gjøre jobben, vil selvfølgelig se den gamle for så å gi prisantydning. Det er greit, men jeg har ikke snøring på hva som er en akseptabel pris. Noen som har tanker rundt dette? Båten er en 25 fots belle, så det er ikke veldig store sprayhooden det er snakk om. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Jeg betalte 4200 for ny sprayhood til min 27fots seilbåt for tå år siden. Rep. fra Alf Hansen kom da til båten og laget en hel mal for å være sikker på at det ble riktig. Veldig fornøyd med både service, pris og ferdig produkt. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ole-2 Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 På vår Oceanis 331, mener jeg at sprayhood koster 12-15000... Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Tror at det blir litt dyrere med bøyle i syrefast stål, samt hva tekstil som blir brukt. Vi betalte 14.500 for cockpittelt til (hadde sprayhood fra før) 35 ft seilbåt. Ville tro at sprayhood var litt billigere. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 9.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 (redigert) Hmm.. Forhåpentligvis slipper jeg en smule billigere unna... Jeg har jo bøyler som er helt ok, så det er bare duken som trengs ny. Takker for svar, så får vi se hva sydama kommer opp med.. Redigert 9.Desember.2007 av Rune Braadland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Jeg er ganske sikker på at du får sydd en ny sprayhood til en 25 fots seilbåt til rundt 4000 kroner basert på at bøyler og beslag er i orden. Gikk for moro skyld inn på hjemmesiden til Nimbus.se som også eier Maxi, og man får fabrikksydd/original sprayhood til mellom 2500 og 3500 svenske kroner avhengig av til hvilken modell og størrelse. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Rune Braadland Svart 9.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Det høres bra ut! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.