skilsø Startet 9.Desember.2007 Del på Facebook Startet 9.Desember.2007 Noen som har vært borti å flytta oljefilter ,dvs erstatta med et externt filter ? Får ikke ut filter pga bedding som står i veien . OM 636 er ikke lenger så vanlig handelsvare så her håper jeg det er noen petter smart der ute Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 10.Desember.2007 Del på Facebook Svart 10.Desember.2007 Hei, jeg hadde en mercedes OM 321 i min forrige båt. Der var det et metallfilter som skulle renses, og som satt i en beholder som var festet med en gjennomgående bolt. Den var det vanskelig å komme til, så jeg løsnet hele festet til motorblokka, som satt med 2 bolter, og fikk på den måten hele beholderen+feste ut av båten for rengjøring. Hvis du har samme system, er dette en enkel måte å få ut filteret på. Håper dette var nogenlunde forståelig Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.