FredrikW Svart 15.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2009 Er det noe å skryte av da? Jeg er i alle fall ikke misunnelig Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2009 Her bryter skipperen på Stormbull reglementet om at alle mann på dekk skal ha på seg redningsvest dårlig eksempel. Hilmar - synes du skal påpeke det i morgen Og minn de på at de lager mye bølger - de må ikke glemme det. De er tunge og raske! Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 15.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2009 Synd med den båten, men det er jo viktig å sjekke minst en gang i uken at båten har det bra Skal ned til Fjærholmen lørdag formiddag for å ta Konvall på ennå en tur før hun skal på land. Unødvendig å si at jeg gleder meg Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Kodvaag Svart 15.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2009 Takk til FredrikW for at han reddet denne fine båten, og takk for at han reddet oss alle fra bittelitt premieøkning på båtforsikringen. Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Hilmar 2 Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 Jeg er i alle fall ikke misunnelig Det var ment for at det er mange andre som ikke har sett båten invendig og under fart. Men den meningen der kunne du spart deg for.. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Mouche Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 Jeg oppfattet dette som ironi og at det var misunnelse, ikke det motsatte Hilmar 2 så jeg tror at du bomma grovt på målet her nå! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hilmar 2 Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 okei da.. Her er i allefall en video jeg tok da jeg fikk demonstrasjon av blålysa, kraftige saker Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
FredrikW Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 (redigert) Som Mouche antyder var den setningen særdeles ironisk ment. Jeg er nemlig ganske misunnelig, hehe Ganske misunnelig på Bitteliten også, som har vært og tittet på godsakene under dekk! Takker for video Redigert 16.Oktober.2009 av FredrikW (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Tok meg en tur sammen med kjæresten i båten i dag. Vi gikk fra Fjærholmen til Havna i Røssesundet og tilbake igjen. Nydelig sol og klar luft Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
DuikerMan Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 okei da.. Her er i allefall en video jeg tok da jeg fikk demonstrasjon av blålysa, kraftige saker Du får vokse med oppgaven Hilmar...ikke ta helt av nå selv om du er populær her på BP... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2009 Litt teknisk info om nye skøyta: motorene er to V12 MAN på 1000 hk hver. Ingen hjelpe motor. El anlegg fra Mastervolt. To 5 kw invertere. Dobbelt sett kart maskiner og radar. Båten styres med joy stick. Baug propell styres med foten. Gyro stabilisert FLIR kamera som kan låses på et radar ekko. Mye kjekt ombord. Viktigste er etter min mening farten. Denne båten går dobbelt så fort som forrige båten her. Tid er alltid viktig ved nød. Det skal øves flittig i vinter, så Stormbull og de mindre båtene med frivillig mannskap blir nok å se på vannet rett som det er Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.