Jump to content

Kjære julenisse, her er det jeg ønsker meg til jul

lano2

Recommended Posts

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Lano, kan du ikke legge ut en liste med alle ønskene dine her på BP i prioritert rekkefølge, så er det jo ikke helt umulig at BP nissen kan hjelpe deg litt langt ned på listen. Det er mange som har mye fint liggende skal du se (kan bidra med en patentdregg på 2,5 kilo fra 1976 uten tau) hvis det kommer på lista da. Kanskje andre har mye annet fint som du ønsker deg, for at du har vært snill er det svært liten tvil om. :cheers:

Ketil :yesnod: PS! Når jeg tenker meg om har jeg et gult øsekar og et Hamilton vannjetaggregt fra 1982 liggende også. :seeya:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...