lano2 Startet 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 12.Desember.2007 Føler at jeg har vært utrolig snill dette året. Hvis du sliter med å finne noe passende kjære nisse, så ta en titt her: http://www.cnb.fr Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 "vært snill i år" Tror virkelig på nissen du ja Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Fruktfatet du tenkte på eller? Ketil Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Fruktfatet frister ikke.... Men en liten 77 foter... Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Og hvis det ikke passer seg at du er i området til cnb kjære nisse, så kan en Shipman også passe meg: Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Åameg! Lekkert, men den må vel være 30 fot bred også? Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 fy fa..quanta costa? Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Du har ikke vurdert en voksen trawler da Lano? Lettere å få under juletreet uten den lange pinnen som stikker opp i midten Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Kan du anbefale noen ? ( GB Heritage 41 ? ) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Føler at jeg har vært utrolig snill dette året. Hvis du sliter med å finne noe passende kjære nisse, så ta en titt her: http://www.cnb.fr Det hjelper ikke hva du føler! Også nissen er på BP . Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 (redigert) Kjære BP nisse.... Owen Clarke verftet trenger et par bestillinger for å få likviditeten i orden.... Kan du hjelpe til ? Redigert 12.Desember.2007 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 ...eller: http://www.helmsman-yachts.com Den nye 49 foteren blir nok lekker.... Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 12.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Trawler.....tja...denne ? http://www.elburgyachting.nl/sale/s3330.htm Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Dette er mitt lille ønske Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Noflow Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...t=40&page=2 mitt ønske som blir oppfylt om den ikke er solgt til da Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Du har vel ikke alvorlige planer om å gå tilbake til motor Sydvesten? Uansett mange flotte båter i denne tråden. Det koster å være kar.... Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 12.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2007 Lano, kan du ikke legge ut en liste med alle ønskene dine her på BP i prioritert rekkefølge, så er det jo ikke helt umulig at BP nissen kan hjelpe deg litt langt ned på listen. Det er mange som har mye fint liggende skal du se (kan bidra med en patentdregg på 2,5 kilo fra 1976 uten tau) hvis det kommer på lista da. Kanskje andre har mye annet fint som du ønsker deg, for at du har vært snill er det svært liten tvil om. Ketil PS! Når jeg tenker meg om har jeg et gult øsekar og et Hamilton vannjetaggregt fra 1982 liggende også. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Syke båten.... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
lano2 Svart 13.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Det er mange som har mye fint liggende skal du se Tror jeg har nok paraplydregger i garasjen for øyeblikket.. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 fy fa..quanta costa? costa PLENTY! Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Siden vi snakker om helt urealistiske drømmer... Esense fra Wally Yachts. Tror nesten jeg foretrekker å bare se på den framfor å eie den (som om jeg hadde et valg....... ) Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
tuffff Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 (redigert) Tja, hvis det allikevel skulle være seilbåt igjen, så er vel ikke den Esense den dummeste? Helt herlig med all hyssingen gjemt bort under dekk. Også en deilig groggeveranda mvh tuffff Redigert 13.Desember.2007 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Siden vi snakker om helt urealistiske drømmer... OK da..her kommer en dröm til......men julenissen, jeg vill ha den i mörkblått... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lano2 Svart 13.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Sitter mannskapet på rekka og rir ? Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 13.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2007 Gunga har lagt ut bilder av Ranger - en av de mest kjente J-båtene. I mellomkrigstiden seilte man America's Cup i sånne. Førstemann som bygde en uten peis og badekar ble beskyldt for juks Badekar i støpejern må man jo ha mens man seiler regatta, for ikke å snakke om peiskos! Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.