Jump to content

Kjære julenisse, her er det jeg ønsker meg til jul

lano2

Recommended Posts

Men en jobb Paa fastlandet i Norge for en 50 aaring. saan for aa redde ekteskapet.

Lykke til Mariell. Håper ønsket går i oppfyllelse.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Ønsker deg lykke til med dette Mariell... skjønner deg så meget godt jeg da.... som selv er ukependler...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Mitt ønske er at den blivende skipshunden skal bli helt frisk igjen :yesnod: Den ble påkjørt forrige uke og fikk fem brudd i bekkenet :cryin: Den er 3mnd. gammel og skal tilbringe de neste 14 dagene i bur (utfordring :crazy: )

Ketil :santcheer1:

Har dessuten funnet ut at uten forsikring så blir det fort litt dyrt når uhellet er ute (har lært nå)

Ketil

Vår blondine (ja det er henne, ikke meg som er avbildet i avataren!) måtte opere begge skuldrene med tre ukers mellomrom i november/desember i fjor. Hun ble båret rundt i seks/åtte uker, fikk ikke lov å gå trapper eller inn/ut av bilen. Behøvde faktisk ikke ha henne i bur uten at jeg skal påstå at hun skjønte greia, kanskje bare naturlig doven?

Ja, forsikring lønner seg. Sparte selv rundt 25.000 på å ha forsikring (Gjensidige), men kostet ytterligere rundt 15.000 i egenandeler og ting som ikke var dekket av forsikringen. Hund koster, men også verdt hver krone selv på en regnfull dag hvor hun må ut tidlig om morgenen på en dag etter kvelden før!

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

• 7 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...