m/s draugen Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 (redigert) Ikke for mye forlangt dette.Men det blir vel å tro på nissen http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=719....svl=Hovedbilde Redigert 18.Desember.2007 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Men en jobb Paa fastlandet i Norge for en 50 aaring. saan for aa redde ekteskapet. Lykke til Mariell. Håper ønsket går i oppfyllelse. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Sydvesten Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Ønsker deg lykke til med dette Mariell... skjønner deg så meget godt jeg da.... som selv er ukependler... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
bao Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Ønsker deg også lykke til, Mariell. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 18.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Nei denne tråden blir ikke ødelagt Mariell. Kjenner jeg nissemor rett, så har hun notert seg ønsket ditt. Jeg vil heller oppfordre alle dere 9.950 medlemmer som vi aldri hører fra, om å komme med deres ønsker her. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Stå på Mariell... håper nisse(mor) kommer med gode nyheter .... som selv pendler... Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Alt går ann Mariell. Lærer på yrkesfagskole? Jeg ønsker meg en sommer med mye sol og vind Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Suggen (i sundet) Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Mitt ønske er at den blivende skipshunden skal bli helt frisk igjen Den ble påkjørt forrige uke og fikk fem brudd i bekkenet Den er 3mnd. gammel og skal tilbringe de neste 14 dagene i bur (utfordring ) Ketil Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Mitt neste ønske er at det kommer en hærskare av fagfolk innen båt og sier at de skal gjøre ferdig båten vår, sånn helt uten kostnader selvfølgelig Ketil PS! hvis det er mulig nissen, så trenger jeg en radar, bare en bittelieten en Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 18.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Brudd i tidlig alder pleier å gå bra. Vår hund brakk beinet 3 mnd gammel, men som du ser, så lever hun ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Den var vakker da, blir nesten som et familiemedlem med en gang disse små bikkjene. Vår er en svart kongepuddel som er veldig rolige og fine hunder.Har dessuten funnet ut at uten forsikring så blir det fort litt dyrt når uhellet er ute (har lært nå) Ketil Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 18.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Det røk 12 lapper, pluss samme beløp i flybillett, når vi hentet henne. 2 mnd senere røk det 15 lapper til mannen i hvit frakk. Uansett så vil vi ikke ha en dyr forsikring.... Vi har nok dyr... Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Blir fort kroner, 23 laken er totalen her foreløpig Gullfisk er safe kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 18.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Hold deg til hund. Gullfiskebolle på båttur er ikke praktisk. Sitér dette innlegget Link to post
ThorU Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Hva med torsk? Pappa hadde en blind torsk i oppdretsannlegget sitt som han kalte for johnny knoxville Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Gullfisk er safe kanskje? Vet ikke det, jeg mistet fisk fra hagedammen for 2 vintere siden for 5.000,- p.g.a. sur nedbør (litt min feil som ikke kalket i tide) Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Har en kjenning med stor karpedam, koster litt det også ja Ketil Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Mitt ønske er at den blivende skipshunden skal bli helt frisk igjen Den ble påkjørt forrige uke og fikk fem brudd i bekkenet Den er 3mnd. gammel og skal tilbringe de neste 14 dagene i bur (utfordring ) Ketil Har dessuten funnet ut at uten forsikring så blir det fort litt dyrt når uhellet er ute (har lært nå)Ketil Vår blondine (ja det er henne, ikke meg som er avbildet i avataren!) måtte opere begge skuldrene med tre ukers mellomrom i november/desember i fjor. Hun ble båret rundt i seks/åtte uker, fikk ikke lov å gå trapper eller inn/ut av bilen. Behøvde faktisk ikke ha henne i bur uten at jeg skal påstå at hun skjønte greia, kanskje bare naturlig doven? Ja, forsikring lønner seg. Sparte selv rundt 25.000 på å ha forsikring (Gjensidige), men kostet ytterligere rundt 15.000 i egenandeler og ting som ikke var dekket av forsikringen. Hund koster, men også verdt hver krone selv på en regnfull dag hvor hun må ut tidlig om morgenen på en dag etter kvelden før! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
lano2 Svart 18.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2007 Ja, jeg hadde nok ikke fått tatt dette bilde, hvis ikke det var for bikkja.... Det var kaldt... Det lå ingen siddiser på stranden denne dagen... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 14.April.2015 Link til dette innlegget Svart 14.April.2015 fanns oxo planer om en svensk båt "Svea" ritad av Tore Holm på 30-talet og en ny kopi av Ranger "Lionheart" bygges i Holland http://www.jclassyachts.com/index.html Svea J-S1 http://www.jclassyachts.com/image/391189 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Sequoia Svart 14.April.2015 Link til dette innlegget Svart 14.April.2015 FOR en nydelig båt!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.