Fjordutsikt Startet 13.Desember.2007 Del på Facebook Startet 13.Desember.2007 Har vært borti et skjær i sommer - trenger et verksted som kan reparere propellen. Er det noen som vet, helst Bamble, Porsgrunn, Skien. (Teli gjør det ikke lenger.) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.Desember.2007 Del på Facebook Svart 13.Desember.2007 Hei! Vet at disse er annbefalt i nevnte rekkefølge. Øystein trenger god tid. Ralle AS Raset 50, 3735 Skien 35 59 80 09 Øystein Asdal mek. sveiserep. Gråsteinv. 28, 3931 Porsgrunn35 51 33 35 - Mobiltelefon481 54 120 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hansi Svart 13.Desember.2007 Del på Facebook Svart 13.Desember.2007 Kan anbefale Winrace i Froland like ovenfor Arendal. Suverene kunnskaper og god service. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 13.Desember.2007 Del på Facebook Svart 13.Desember.2007 Winrace Propellers gjør vanligvis en kjempejobb. Har hatt propeller hos dem ett par ganger!! Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Fjordutsikt Svart 13.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2007 Jeg bukker og takker. Sitér dette innlegget Link to post
redo Svart 13.Desember.2007 Del på Facebook Svart 13.Desember.2007 Her i Bergen er det flere ...har selv hatt mine hos auto 23....metotekk og det er en på Os som driver med dette.... Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 14.Desember.2007 Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 ligger ikke winrace på hisøya?? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Coast Svart 14.Desember.2007 Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 Det er synd hvis Teli ikke fikser propeller lengre. Jeg leverte en relativt stor bronsepropell til de for noen få år tilbake og de gjorde et nydelig arbeid med å rette den opp. Leverte propellen hos de og fikk den tilbake etter to dager. I tillegg ble prisen bare en brøkdel av hva Winrace skulle ha. Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Hansi Svart 14.Desember.2007 Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 ligger ikke winrace på hisøya?? Nei de har flyttet inn i nytt bygg på Blakstadheia industriområde i Froland. Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 14.Desember.2007 Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 Winrace gjør en glimrende jobb. Men det beynner å bli dyrt. Det svarer seg knapt nok å levere inn en alupropp for reperasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 14.Desember.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2007 Det er synd hvis Teli ikke fikser propeller lengre. Jeg leverte en relativt stor bronsepropell til de for noen få år tilbake og de gjorde et nydelig arbeid med å rette den opp. Leverte propellen hos de og fikk den tilbake etter to dager. I tillegg ble prisen bare en brøkdel av hva Winrace skulle ha. Han som utførte arbeidet har gått av med pensjon - ingen andre har kunnskapen. God Helg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.