Bitteliten Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 (redigert) Mulig Askeladden ikke var helt ferdig - jeg reagerer mer på hvor "simpel" og lite gjennomtenkt innredningen var. Ikke simpel i seg - men simpel om man sammenligner med annet man får for 4 mill +. Planløsningen synes jeg også var dårlig med den rare senga foran og masse støpt inliner. Smaken er som baken - for meg var det feil båt til feil pris Mitt råd er å ikke vøre første kjøper av denne båten. Jeg tror Askeladden trenger 1-2 sesonger på å gå til denne båten Redigert 14.April.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 14.April.2008 Link til dette innlegget Svart 14.April.2008 Spørsmålet er hvordan markedet tar imot en produsent som er kjent for å produsere båter opptil ca 8m. Ikke dermed sagt en lykkes i et helt annet segment. I dette segmentet finnes mange store som Targa, Nimbus, minor osv helt enig med Bitteliten, jeg ville heller ikke stått først i køen. Greit med referanser. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.