eysteind Startet 24.Desember.2007 Del på Facebook Startet 24.Desember.2007 Jeg har en Mercury 5 hk sammen med en 260 Zodiac som er såvidt for liten til å få opp i plan med to personer. Det er ikke langt unna, så da lurer jeg på om det er mulig på en enkel måte å øke effekten litt slik at man kan få den i plan selv med to personer. Det er en totaktsmotor som er ca 4-5 år gammel med kort stamme. Jeg er glad for alle tilbakemeldinger! Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 24.Desember.2007 Del på Facebook Svart 24.Desember.2007 Hei dette er vel en 1-syl motor, og har ikke noen større "brødre" med lik blokk, så effektøkning på denne vil både bli dyrt og lite, da lønner det seg heller og kjøpe en større motor.... Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 25.Desember.2007 Del på Facebook Svart 25.Desember.2007 Hei, mulig det kan hjelpe å bytte propell til mindre stigning. Sjekk at turtallet ikke blir for høyt. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 25.Desember.2007 Del på Facebook Svart 25.Desember.2007 hei jeg har problemer med det samme klarer såvidt å få gummibåten på plan når jeg har kjørt en stund. jeg har en quicsilver 265 og en 5 hk mercury,motoren er bare 2 år gammel,kjørt 2-3 tanker,vi vurderer en 8 hk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.