Frøken Fryd Svart 30.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2007 Mangler bare finansieringen nå har jeg skjønt Sitér dette innlegget Link to post
Fsn Svart 30.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2007 Ja ja! han driver i alle fall aggressiv markedsføring. Du kunne gjort det stort som fortetningsmann hvis du ikke allerede er det da . Selv om annonsen kanskje ble gjengitt i litt for mange linker :nono: . Det at Sun ble bygget i Sverige har jeg aldri hørt om, hvorfor det? Hadde vært artig å høre hvis ikke Moderator har gitt deg BP "ferie" da , du tøyde jo strikken mer en langt . Godt nytt år Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 31.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2007 Joda, det medfører faktisk riktighet det.... Sun 33 er en svensk konstruksjon som etterhvert har gjort nordmann av seg. Kort forklart: Produksjonsrettighetene til båten ble i sin tid kjøpt av Holms Innredning i Sarpsborg. Så nå vet du det. Det er sikkert noen som har mer inngående informasjon om det historiske - kanskje med en eller annen link? Godt Nytt År til deg, og til alle andre her på forumet. PS! Nå er billetter til Thailand (til sol og sommer for meg og madamen) på plass. Alltid vidunderlig godt å dra til dette land med vennlige og gjestfrie mennesker - for ikke å snakke om de endeløse kritthvite strender, god mat og drikke .........osv. Vi kaller dette gjerne for paradis på jord. Og gi meg gjerne et vink hvis ting ("Fredrikstad-salget") ikke går i orden mht din nydelige Viksund med de brummende 2*350 HK D6-ere i kjelleren. 2,5 mill for en slik fin båt med 700 kraftplugger tilgjengelig, er helt ok. Interessant båt, som jeg mer enn gjerne skulle ervervet meg. Men det betinger selvsagt at interessenten i min båt høyner budet til 1.3... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 31.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2007 Hvorfor selger du båten når den er så bra? Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 31.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2007 (redigert) Hvorfor selger du båten når den er så bra? Hei, oppe så sent du også... Nei, kanskje jeg ikke skal selge likevel? For skuta er super den - med de 600 i kjelleren. Men dersom det riktige budet kommer, skal vi ta stilling til dette. Men vi har egentlig ikke lyst til å selge. Madammen synes ikke vi skal selge skuta. Kanskje det er hun som skal få bestemme... Godt Nytt År til deg og. Redigert 31.Desember.2007 av jma001 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.April.2008 Link til dette innlegget Svart 21.April.2008 ikke lett å selge båt for tiden ser jeg , og det til tross for at båten bare er 19 år gammel . og har verdens kraftigste motorisering. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
TrondT Svart 21.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2008 Og fremdeles ikke solgt ? TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Teerex Svart 21.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2008 Madammen synes ikke vi skal selge skuta. Kanskje det er hun som skal få bestemme... Da ble det vel madammen som fikk siste ord Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Birchwood 320 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Og fremdeles ikke solgt ? TrondT Nei den er ikke det. Er vel litt skremmende for dei fleste denne båten. Den er rett i min gate men ikke råd til så dyr båt nå. Hvordan er det å forsikre noe slikt tru.. Vil det bli godtatt overmotorisering. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
enter4u Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Det gikk en Sun 33 oppe i Vansjø for noen år siden. Er sikkert en ok båt, men det jeg la merke til ved den, er at den så unaturlig høy og smal ut bakfra. Også er det mye plast og lite detaljer på utsiden. Men eieren hadde den heller ikke så lenge heller da. Ble byttet inn til en Viksund 310 St. Cruz. En båt som er 10 ganger finere Sitér dette innlegget Link to post
tjt Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Har selv vert eier av en Sun 33, og det er en meget romslig og praktisk båt med 3 adskilte lugarer og stor dekksalong som jeg i høyeste grad kan anbefale. Toalett/dusj -rommet kunne nok vert noe større, men det fungerte greit I den jeg hadde sto det en 4,2l mercruiser på 250 hk på et bravo 3 drev. Drevet havarerte og motoren ble bytta utmed en merc. 4,2/300 på bravo 2 drev. Dette var en helt ypperlig motorisering av båten. Skroget har vel ingen bestemt planingsterskel, men ved ca. 22 knop så er båten helt utplanet og økonomfarten ligger vel med denne motoren i området 22-25 knop (maksfart var 28) På modeller fra 97 og oppover så er flybridgen forandret med "innerliner" og egen styrekonsoll. Tror nok jeg ville kontaktet Terje Holm på Holms innredninger og sjekke hva som er max motorstørrelse på båten, hvis du har tanker om evt kjøp av den med 2 motorer og 600 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Sveinhj Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Jeg registrerer at båten til jma fortsatt ikke er solgt. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Orker ikke å lese hel tråden, men er det noe som har nevnt at dette er elendige sjøbåter? Har sett noen 33'er snutt uten att sjøen var noe spesiell grov. En bekjent solge sin etter en kort stund av samme årsak. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
jma001 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Har selv vert eier av en Sun 33, og det er en meget romslig og praktisk båt med 3 adskilte lugarer og stor dekksalong som jeg i høyeste grad kan anbefale. I den jeg hadde sto det en 4,2l mercruiser på 250 hk på et bravo 3 drev. Drevet havarerte og motoren ble bytta utmed en merc. 4,2/300 på bravo 2 drev. Dette var en helt ypperlig motorisering av båten. Skroget har vel ingen bestemt planingsterskel, men ved ca. 22 knop så er båten helt utplanet og økonomfarten ligger vel med denne motoren i området 22-25 knop (maksfart var 28) Har vært fraværende fra BP en god stund nå. En båtvenn har tipset meg om at dette prakteksemplaret av en Sun 33 med voksen motorisering blir diskutert av noen her inne med stor iver. Vi ser hvem noen av disse er og hva som er drivkraften. Ikke helt bra nei.. Ja, Sun 33 er en meget god sjøbåt. Men skuta ble - til orientering - SOLGT for før vinteropplag for flere måneder siden med en salgsagrement på kurante betingelser. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 hva gjør den ute på finn da? Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 hva gjør den ute på finn da? Fordi du skal ha noe å spørre om... Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Fordi du skal ha noe å spørre om... Jeg spør nå om du ikke vil anbefale båtfolket å stemme Frp ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
hifo Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 hva fikk du da? ;-) 1,3 som du var sikker på å få? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
jma001 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 Jeg spør nå om du ikke vil anbefale båtfolket å stemme Frp ? Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 22.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2008 hva fikk du da? ;-) 1,3 som du var sikker på å få? Slike interne ting mellom kjøper/selger diskuterer man ikke med uvedkommende. :nono: Det visste du vel? Dersom noen ber deg om å fortelle her på nettet hvem du er og hva du heter, ville det være prinsipielt det samme som det du gjøre - når du spør om kontraktsdetaljer... Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 23.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2008 For to dager siden sto den usolgt til under 1 mill. og når står den solgt til den 1,150 - er nok Finn.no og kjøperen som har gjort den beste dealen her Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2008 Å bløffe er en "kunst", men du verden så pinlig det blir når man står med buksa langt nede på knærne, etter mitt syn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
hifo Svart 23.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2008 Det er da det er om å gjøre , at man har tatt seg bryet med å finne en respektabel underbukse. :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Trophy Svart 24.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2008 Bedre lykke neste år Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
jma001 Svart 24.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2008 Bedre lykke neste år Siden du tittelerer deg som "leverandør"..... Jeg er på utkikk etter en ny drømmebåt når oppgjøret er på plass. Hvilke(n) båte(er) kan du levere/selge? Du kan maile meg, dersom du er interessert i å gi tilbud. Jeg er seriøs kjøper. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.