SF Svart 10.August.2009 Link til dette innlegget Svart 10.August.2009 (redigert) Noen som vet hvor bred en Sun 33 er ca 30 cm over vannlinja. Jeg har i dag en litt bred 3,5m båtplass med nesten 3,4m lysåpning. Vurderer ny båt til neste sesong og Sun 33 er en mulig kandidat. Redigert 10.August.2009 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 11.August.2009 Link til dette innlegget Svart 11.August.2009 Noen som kjenner bredden på Sun 33 i vannlinjen eller rett over. Vil denne kunne passe på en båtplass med lysåpning på 3,40? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Huldre Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Hei. Har en SUN. Båtplassen er ca 340cm bred. Det er god plass til båt der. Båten er vel 340cm på fenderlista. Er godt fornøyd med båten. har innredet selv og fikk den på sjø sommeren 2006. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 13.August.2009 Link til dette innlegget Svart 13.August.2009 Hei, og takk for tilbakemelding. Ser at det er noen som antyder dårlige sjøegenskaper, hva er dine erfaringer? Hvilken motor og drev har du og hvilke hastigheter opperere du med? Har båten din noen markert planingsterskel? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Trophy Svart 14.August.2009 Link til dette innlegget Svart 14.August.2009 Siden du tittelerer deg som "leverandør".....Jeg er på utkikk etter en ny drømmebåt når oppgjøret er på plass. Hvilke(n) båte(er) kan du levere/selge? Du kan maile meg, dersom du er interessert i å gi tilbud. Jeg er seriøs kjøper. Litt sent svar, men jeg er ikke levrandør lenger... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
hapetra Svart 17.August.2009 Link til dette innlegget Svart 17.August.2009 Hei, jeg har hatt Sun i mange år, og andre båter av ymse slag. Hva som er dårlige sjøegenskaper vil jo variere etter hva folk verdsetter når de er på sjøen. Selv verdsetter jeg at Sun 33 ikke har planingsterskel, tar aktersjø som en drøm og tåler mye sidesjø. Båten er bred og kan selvsagt ikke dure gjennom bølgene som en Hydrolift, men min erfaring er at dersom du trimmer riktig, går det riktig så bra i stor motsjø også. For å si det, jeg har ørten Viksundvenner jeg reiser med og Sun har ingen problemer med å holde samme fart som disse i ruskevær. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.