Player 311 Startet 31.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2007 Hei, og godt nytt år Har fått min nye propell, men ser at jeg må ha en "låseskive" mellom propellen og mutteren (alpha one), jeg har funnet den jeg tror det er: Men jeg kan ikke finne noe tilsvarende på hos f.eks RT Fritid.. Litt drøyt å kjøpe en skive til 6dollar fra usa... Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en slik? Er det Mercruiser forhandler, eller propellfolk?? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 31.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2007 (redigert) Enhver forhandler av Mercury/mariner/Mercruiser burde ha denne på lager, er brukt på mange modeller ( omtrent alt av V6 outboard +++ ) Hvis du vil ha et konkret tips...Ravn's Garage . . Og orginal Mercruiser koster $8.99 i USA #12-31211A2 er erstattet av #12-31211Q03 . Arne Kjetil Redigert 31.Desember.2007 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.