Lingefan Startet 1.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2008 Jeg synes båten ser veldig smekker ut til å være en 14-15 foter, men er denne moderniserte "Beveren" bra? Noen med erfaringer? Eksempel på en slik båt: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...os=8&tot=27 Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
seilærn Svart 1.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2008 (redigert) En venn av meg har en Bever 350, som nå blir produsert under navnet Morgan. Virker som en solid båt med god finish, spør du meg.. Antar at det samme gjelder den du spør om. Redigert 2.Januar.2008 av seilærn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Har selv en Morgan5250 som jeg har hatt en sesong. Veldig fornøyd med båten, kvaliteten og oppfølgning fra forhandler og produsent. Båtene produseres av Bever Marin i Sandefjord og navnet Morgan kommer, så vidt jeg vet, av at det er personen Morgan som driver Bever Marin. Med andre ord er alt ved "det gamle" bortsett fra skifte av navn på modellene. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
REM Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Velkommen tilbake fra din tid i utlendighet Seilærn. Ny avatar og greier. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
seilærn Svart 2.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2008 Kremt, kremt Jeg er østlending,og min lille seilbåt er blå Sitér dette innlegget Link to post
Lingefan Svart 31.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Noen som har link til test av Morgan 445? Fant bare av andre modeller. Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
ivar Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 bever 445: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10778 Har selv hatt en lignende båt i denne klassen , en Bella 440R m/ 40hk. Flott båt, benk foran og bak og dermed mer dørkplass enn Beveren. Imidlertid så blir alle båtene i klassen ganske tunge , 320-340 kg, og med førerplassen på bakbenken så blir de ofte trege opp i plan og følsomme for vekt. Hadde vært håpløst uten powertrim.... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Lingefan Svart 31.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Se der ja! Takker. Ser ut til at den er litt baktung med 4-takter ja. Kanskje selge 4 takteren og sette på en Yamaha 50G 2-takt? :-) Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.