Jump to content

Takketråden


Leading Edge

Recommended Posts

Fikk bare så ubeskrivelig lyst til å takke Krimart for hans fantastiske bidrag på forumet de seneste dagene. Gjelder for den saks skyld helt siden han ble medlem i august i år men det er først de siste dagene jeg har blitt klar over hans eksistens. (Jeg har nylig sittet å lest gjennom alle hans postinger og blitt så utrolig oppmuntret :smiley: )Jeg har den senere tiden vært litt bekymret for hvor dette forumet skulle ta veien men etter å ha oppdaget at det fortsatt kommer nye inn her som virkelig har noe å bidra med og tilfører verdifull kompetanse og matnyttig nautisk informasjon så ble jeg bare så utrolig glad. Tusen takk Krimart :yesnod: Måtte det fortsette å komme flere i din divisjon slik at dette forumet kan bestå som en unik ressurs på Internett (Skulle sendt deg blomster om jeg hadde adressen :wink: )

 

Tusen takk også til Ingar og de andre som drifter og holder koken i en turbulent tid! Keep up the good work!!

You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...