FastBoater Startet 5.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2008 (redigert) Hei tenkte jeg skulle finne ut av hvor mange det var fra Aust/vest agder her inne Skriv hvor dere bor og åssen båt dere har jeg begynner Aust-Agder Lillesand Sunfun 370 Med eier i en inter 770 gjerne bilder av hvor dere bor Redigert 5.Januar.2008 av FastBoater (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2008 aust agder , gjerstad.. båt : hifo 970 . halvplanende cabincr Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
ThorU Svart 5.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2008 Bor i Mandal i Vest Agder... Har ikke bilde av huset. Båt(er): - 10 fots hjemme støpt jolle med 4 HK Mariner - 12 fots hjemmelaget katamaran seilbåt - Optimistjolle Disponerer også disse båtene: - 14 fots Rana med 25 HK Mariner - 22 fots tresnekke med 8 HK Sabb Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 5.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2008 Er det bilde av katamaranen sånn du bruker den? Sitér dette innlegget Link to post
ThorU Svart 5.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2008 Nei, det bildet er tatt under byggingen, før baugspyd, ror og rigg er kommet på. Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 5.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2008 hørtes stilig ut har du et bilde? Sitér dette innlegget Link to post
ThorU Svart 6.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Har ikke bilde av den båten ferdig rigget, men har et av den litt mindre modellen som jeg bygget først: Den er bygget av isoporklosser fra merdene til faren min som han brukte når han var yrkesfisker og planker. Jeg har gjordt så godt som alt på båten selv. Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Har ikke bilde av den båten ferdig rigget, men har et av den litt mindre modellen som jeg bygget først: Den er bygget av isoporklosser fra merdene til faren min som han brukte når han var yrkesfisker og planker. Jeg har gjordt så godt som alt på båten selv. så jo bra ut hvem av dem på bildet er du`? Sitér dette innlegget Link to post
ThorU Svart 6.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 jeg er den "lille", er vel 13 år der tror jeg... Er 15 år nå. Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 ok ja er jo bra det er flere under 16 her Sitér dette innlegget Link to post
Roy_Hasla_26 Svart 6.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Holder til i Kristiansand, havn Otra, båt: Hasla 26" Vinteropplag i Skibåsen Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 hvordan legger jeg inn bilder her? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Det er litt flere metoder. Her er en: 1. Sørg for at bildet du vil laste opp ligger på PCen din, og at du kjenner katalognavn og filnavn. 2. Du går du inn i "Legg til svar" 3. Du velger "Last opp bilder" 4. Du velger "Browse" 5. Du velger katalog hvor bildet skal lastes opp fra. 6. Du velger "Open" 7. Du velger bilde som skal lastes opp. 8.Du trykker på "Open" 9. Du trykker på "Last opp/ Upload" 10. Du kopierer filnavn som vises i rødt. 11. Filnavnet koipieres inn mellom to koder; Først skriver du [ i m g ] så filnavn og så [ / i m g ] (men uten de tomrommene jeg har skrevet i kodene. 12 Dermed er bildet klart for forhåndsvisning. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 6.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Grei tråd dette. Det meste står i avartaren min, men kommer altså fra Kr.sand, båten er en -06 Bavaria 29 sport med D6. Vil oppfordre dere og alle andre i Aust- og Vest-Agder å legge inn disse info`ene i avartaren. Veldig greit å vite om noen av de vi treffer på sjøen er fra distriktet Sitér dette innlegget Link to post
FastBoater Svart 6.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Det var det jeg å tenkte på vist det blir noe mini reke traler så kjenner dere meg nokk igjen Sitér dette innlegget Link to post
Scand Classic Svart 6.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2008 Bor på Hisøy, Arendal med utsikt til byfjorden og Galtesund. Har en Scand Classic 25 1981 mod. og Silver Viking jolle 14 fot 1985 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Fra Arendal. Bor rett ved Tromøysund. Har en Seahunter Skjærgårdsjeep. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Ulv I Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Vest-Agder, kvarstein (mellom kristiansand og vennesla).. Har nå en 21 fot Nordan, båten har egen hjemmeside på http://nordan.ulven.com Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
FastBoater Svart 7.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Ja er det ikke flere fra aust/vest-agder her? jeg skulle gjerne lagt inn bilde av båtene mine men får det ikke til legg til dere da Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Jeg bor i Kristiansand, og her er min båt Yamarin 76DC Den er på vannet om 3 måneder håper jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Flytter denne jeg. Er jo On Topic. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Viksund Bravo Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 Holder til i Vennesla, og her er båten på land Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Victora III Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 (redigert) Yamarin 76DCDen er på vannet om 3 måneder håper jeg. samme her! (lenge siden har sett noe til deg her inne, Kristian) Det var da et usedvanlig stemningsfullt bilde både av båt og sted. Skulle vel ikke være på østsiden av indre Randøya vel? Dessuten artig at vi har flere Vendøler her! Det er jo et lite stykke å kjøre da Jovisst er det flere egder her inne - vi må bare gi dem litt tid, så kommer de nok på banen. Vet iallefall om en 8-10 til. Kom igjen, folkens! Redigert 7.Januar.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 (redigert) Feil Redigert 7.Januar.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 7.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2008 (redigert) :Dessuten artig at vi har flere Vendøler her! Det er jo et lite stykke å kjøre da Jeg har da ikke båten i Venneslafjorden!! Måtte nok hatt en mindre båt der. Ligger godt i Otra. Kjører forbi hver dag til jobb, praktisk og greit. 12-15 min til båten med bilen, og så ytterligere 10-15 minutter før jeg er i byfjorden. Da har motoren grei driftstemperatur. Så er det bare å gasse på til utvalgte destinasjon. Jaja, blir jo ofte tusletempo også.... Redigert 7.Januar.2008 av Viksund Bravo (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.