Jump to content

Oss fra Aust agder/Vest agder

FastBoater

Recommended Posts

Her er båten vår, bildet tatt ved Flekkerøya, Langøya mot Indre Lindøy.

Og ved Lyngholmane utenfor Gamle Hellesund

Og et obligatorisk fra Torsøya :lol: :

Flott bilder, Oteren - er ganske ofte på de samme stedene, faktisk! Her er noen bilder fra årets sesong:

baattur_12_aug_003.jpg

Dette er også fra Indre Lindøya på Flekkerøy. Fantasisk plass for korte dagsturer!

baattur_lillesand_juli_043.jpg

Her er en av de få vindstille og varme dagene ved Vedderstøholmene litt inn for Blindleia

baattur_lindesnes_sprangereid_028.jpg

Biskopshavn på vestsiden av Flekkerøy er også en flott plass for ettermiddagsturer. Utrolig flotte mønstre på berget og havet rett ut til høyre.

Flere sørlandsbilder folkens - flere bilder! Vi trenger dem i januar-slapset! :lol:

Redigert av Swande (see edit history)

Er det ikke noen av Aust-egdene som kunne tenkt seg å være med på baatplassen konvoien? Jeg skal hente stafettpinnen i Grimstad og levere i Risør, dette er jo i hjertet av båtnorge, skulle tro det var fler som ville være med og dele denne etappen. Det burde jo være mulig å få en veksling i Pollen, det er ikke mange havner i norge som er besunget av Børretzen, men pollen er, det burde jo være et bytte der.

Redigert av hallaron (see edit history)

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

He,he du har nesten rett, det er Torsøya, på østsiden av "lagunen" en fin vårdag i fjor.

Du mener vel på østsiden I lagunen? Synes jeg kjenner igjen brygga i bakgrunne. Det er vel ikke på østsiden av Torsøya mot Kvåsen du mener?

Bilder fra sørlandet ja.. her er en deilig plass rett utenfor skippergada, med utsikt ut mot det åpne hav..

Fine bilder. Det må være på østsiden av Indre Randøy like ved Tyskerbukta eller hva?

Redigert av Swande (see edit history)
Fine bilder. Det må være på østsiden av Indre Randøy like ved Tyskerbukta eller hva?

Det stemmer.. Nærmere bestemt akkurat der den røde pila på bildet er.. :-)

randoya.jpg

Deilig plass i grunn.. mye sol, fin utsikt, lite båter.. men kan være litt mye bølger om været står rett på, så plassen er litt værutsatt..

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

jeg kan kansje , når er dette?? :blush::blush::blush:

Regner med det blir i løpet av Mai på våre kanter.Skal starte i påska i Ålesund og deretter østover/sørover. Tanken er vel at den skal ha vandret hele kysten rundt til svenskegrensa før 15 sept..

Deilig plass i grunn.. mye sol, fin utsikt, lite båter.. men kan være litt mye bølger om været står rett på, så plassen er litt værutsatt..

Akkurat - takk for tipset! Akkurat der har jeg ikke ligget, men vært mye på andre Randøysida. Ser jo ut til å være lunt for SV`en da, og det er jo den som jager hele sommeren.

Det bestemmer du, Hifo, pinnen skal gå fra sør/vest mot østlandet, Jeg har som sagt etappen fra Grimstad til Risør, og skal etter planen levere til Vikers i Risør. Om du vil plukke den opp noe lenger sør og overlevere til Vikers er det helt Ok. Om du vil dele på etappen til Vikers og plukke opp i Risør og møte ham en plass mellom Risør Porsgrunn er det sikkert Ok for ham også . Vi har vel begge en plass mellom 60 og 80 nm T/R på etappen vår, så det er vel ikke så mye å bytte på egentlig..

Vi har også plass til flere på strekningen Farsund Lindesnes Mandal Søgne og så slipper jeg å gå hele strekningen alene . :seeya:

Er bare moro om flere henger seg på her ... :sailing:

Kom igjen folkens ...meld deres interesse for tidenes konvoi .... :smash:

postet i feil kategori :headbang:

men den kan jo stå

skulle vært i Baatplassenkonvoien tråden men har postet den der og kan jo ikke få reklamert nok for denne saken :lol::seeya:

Redigert av LALUNA (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

vink med flagget så mye du vil , nytter ikke for, jeg skal f... me ta deg. skal vri de lange kaninørene 14 ganger rundt hodet, slik at du ikke lenger trenger å bruke burka . :-) nei , men den står jo i gjerstad , og pga endel stressjobbing på våren så har det blitt litt sene utsettelser av båten desverre.. i fjor var det vel tidlig juni . mindre jobb i år så jeg håper midten av mai .:-)

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...