Oteren Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Kr.sander her. Her er båten vår, bildet tatt ved Flekkerøya, Langøya mot Indre Lindøy. Og ved Lyngholmane utenfor Gamle Hellesund: Og et obligatorisk fra Torsøya : Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 hmm.. får ikke bare MER lyst på sol og varme nå når man ser slike bilder.. hmm.. bare 4-5 måneder igjen nå... ;-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
FastBoater Svart 13.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 men det er lenge Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 13.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 Er det ikke bare å ha båten på vannet hele året ? Slipper å vente på den evindelige sjøsettinga da Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
FastBoater Svart 13.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 jo jeg har jo båten på vann hele året Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 13.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 (redigert) Oteren skrev: Her er båten vår, bildet tatt ved Flekkerøya, Langøya mot Indre Lindøy.Og ved Lyngholmane utenfor Gamle Hellesund Og et obligatorisk fra Torsøya : Flott bilder, Oteren - er ganske ofte på de samme stedene, faktisk! Her er noen bilder fra årets sesong: Dette er også fra Indre Lindøya på Flekkerøy. Fantasisk plass for korte dagsturer! Her er en av de få vindstille og varme dagene ved Vedderstøholmene litt inn for Blindleia Biskopshavn på vestsiden av Flekkerøy er også en flott plass for ettermiddagsturer. Utrolig flotte mønstre på berget og havet rett ut til høyre. Flere sørlandsbilder folkens - flere bilder! Vi trenger dem i januar-slapset! Redigert 13.Januar.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 13.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 Jeg bor i Vågsbygd Kristiansand. Har hytte på Kjære på Flekkerøy. Jeg har en Scand 550 m.140 Yamaha og en Blue Sea 6100 m.225 Yamaha. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Double Weber Svart 13.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 Har også tillgang til en Tromøy 23. Den brukes på de dagene fart eller tid ikke er en faktor. Det er jo ganske ofte det også. Solskinn og sørlandet. Bare tøffe utover, gjerne fiske litt på veien. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Ulv I Svart 13.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2008 Bilder fra sørlandet ja.. her er en deilig plass rett utenfor skippergada, med utsikt ut mot det åpne hav.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
citroen Svart 14.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2008 Bor i Mandal. Båten er en Risør 23. Ligger i Tjømsvågen mellom Mandal og Lindesnes. Bildet? Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 14.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2008 (redigert) Er det ikke noen av Aust-egdene som kunne tenkt seg å være med på baatplassen konvoien? Jeg skal hente stafettpinnen i Grimstad og levere i Risør, dette er jo i hjertet av båtnorge, skulle tro det var fler som ville være med og dele denne etappen. Det burde jo være mulig å få en veksling i Pollen, det er ikke mange havner i norge som er besunget av Børretzen, men pollen er, det burde jo være et bytte der. Redigert 14.Januar.2008 av hallaron (see edit history) Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Victora III Svart 14.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2008 (redigert) kristian skrev: He,he du har nesten rett, det er Torsøya, på østsiden av "lagunen" en fin vårdag i fjor. Du mener vel på østsiden I lagunen? Synes jeg kjenner igjen brygga i bakgrunne. Det er vel ikke på østsiden av Torsøya mot Kvåsen du mener? Ulven skrev: Bilder fra sørlandet ja.. her er en deilig plass rett utenfor skippergada, med utsikt ut mot det åpne hav.. Fine bilder. Det må være på østsiden av Indre Randøy like ved Tyskerbukta eller hva? Redigert 14.Januar.2008 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 14.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2008 Swande skrev: Fine bilder. Det må være på østsiden av Indre Randøy like ved Tyskerbukta eller hva? Det stemmer.. Nærmere bestemt akkurat der den røde pila på bildet er.. :-) Deilig plass i grunn.. mye sol, fin utsikt, lite båter.. men kan være litt mye bølger om været står rett på, så plassen er litt værutsatt.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
hifo Svart 14.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2008 jeg kan kansje , når er dette?? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Hallaron Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 hifo skrev: jeg kan kansje , når er dette?? Regner med det blir i løpet av Mai på våre kanter.Skal starte i påska i Ålesund og deretter østover/sørover. Tanken er vel at den skal ha vandret hele kysten rundt til svenskegrensa før 15 sept.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
edo Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 Bor i Myra utefor Arendal. Bytte inn min Baltic med en 2002 Scand 360SE 2xKAD43 i høst ute på hos Scand. Båten kommer ferdig "vårpusset" fra Scand til våren. Det blir nok den lengste vinteren i mitt liv. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Victora III Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 Ulven skrev: Deilig plass i grunn.. mye sol, fin utsikt, lite båter.. men kan være litt mye bølger om været står rett på, så plassen er litt værutsatt.. Akkurat - takk for tipset! Akkurat der har jeg ikke ligget, men vært mye på andre Randøysida. Ser jo ut til å være lunt for SV`en da, og det er jo den som jager hele sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 ok , hvor ville stoppen min vært hen da , hvis jeg mottar i risør? hadde vært morro , men må bli en helg for min del . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
kristian Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 Swande skrev: Du mener vel på østsiden I lagunen? Synes jeg kjenner igjen brygga i bakgrunne. Det er vel ikke på østsiden av Torsøya mot Kvåsen du mener? JA, det er i lagunen. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 Det bestemmer du, Hifo, pinnen skal gå fra sør/vest mot østlandet, Jeg har som sagt etappen fra Grimstad til Risør, og skal etter planen levere til Vikers i Risør. Om du vil plukke den opp noe lenger sør og overlevere til Vikers er det helt Ok. Om du vil dele på etappen til Vikers og plukke opp i Risør og møte ham en plass mellom Risør Porsgrunn er det sikkert Ok for ham også . Vi har vel begge en plass mellom 60 og 80 nm T/R på etappen vår, så det er vel ikke så mye å bytte på egentlig.. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
LALUNA II Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 (redigert) Vi har også plass til flere på strekningen Farsund Lindesnes Mandal Søgne og så slipper jeg å gå hele strekningen alene . Er bare moro om flere henger seg på her ... Kom igjen folkens ...meld deres interesse for tidenes konvoi .... postet i feil kategori men den kan jo stå skulle vært i Baatplassenkonvoien tråden men har postet den der og kan jo ikke få reklamert nok for denne saken Redigert 15.Januar.2008 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Boywonder Svart 15.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2008 hifo skrev: hadde vært morro , men må bli en helg for min del . Ja, skal du frakte båten fra Gjerstad og ned til kysten først så. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
hifo Svart 16.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2008 vink med flagget så mye du vil , nytter ikke for, jeg skal f... me ta deg. skal vri de lange kaninørene 14 ganger rundt hodet, slik at du ikke lenger trenger å bruke burka . :-) nei , men den står jo i gjerstad , og pga endel stressjobbing på våren så har det blitt litt sene utsettelser av båten desverre.. i fjor var det vel tidlig juni . mindre jobb i år så jeg håper midten av mai .:-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
dezibella Svart 23.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2008 Songe i Tvedestrand båt In-Lander 8600 quikk 13 og ei gummi jolle da, Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
dezibella Svart 23.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2008 Songe i Tvedestrand båt In-Lander 8600 quikk 13 og ei gummi jolle da, Sitér dette innlegget www.songembf.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.