Alfa Romeo Svart 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 Bor i Lillesand. Har en Bavaria 39 samt er medeier i en Maxi 80 Racer. Bilde av Bavariaen Utsikt mot blindleia: Sitér dette innlegget Link to post
tromøy 22 Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 søgne vest agder tromøy 22 10hksabb Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Tja, kan kanskje legge meg inn siden tromøy22 løftet tråden i går. Bor i Grimstad, har båtene BoBeep, 28 fots seilbåt med Vire7 Aquaquick270 3 Optimistjoller 2 laserejoller I tillegg har jeg ( i praksis) det daglige ansvaret, for noen andre båter for Speideren: Herwa(Scand) 20 m/Sabb Diesel GH14 m9.9(15) yamaha 2takter 2 pioner 12 maxi 1 optimistjolle bagleren (18 forst seilsjekte) For Seilforeningen Rana 17 Pioner 17 Viking Steady 12' Og nå vil kona ha seg en Grimstadjolle. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Brynjar Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Har ikke sett denne tråden før, men her er iallefall et bilde av gobåten fortøyd i Otra. Båten er en Karnic 2260 med Mercruiser 3.0 / Alpha 1 genII drev. Den gjør ca 30knop max og marsjer fint rundt 20. Jeg har overhalt mesteparten av motor/drev, bygd inn Portapotti i benken foran styreposisjon, montert noen inspeksjonsluker, bygd om benkeputer, montert dreggluke i akterdekket, montert GPS tracker og alarm, fått opp BP vimpelen i flaggstanga + + Til neste sesong kommer det nok ekkolodd og trimplan. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
hifo Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 min hifo :-) på søndeled hvor jeg har båtplass. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Toivo Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 (redigert) Jeg bor i Kilsund mellom Arendal og Tvedestrand:) blir for mye og ramse opp alle båtene:P Redigert 3.November.2008 av Lars Nicolay (see edit history) Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Fevik 21 Svart 4.November.2008 Link til dette innlegget Svart 4.November.2008 Har flyttet, men båten ligger fortsatt på Tromøya. (flotteste sted i verden) Har en Fevik 21 fra 77 med Saab 10HK Diesel Utsikt over Tromøysund Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.