bjørn haugland Startet 6.Januar.2008 Del på Facebook Startet 6.Januar.2008 Er det noen som har det samme problemet som meg, med at det blir slark i alle opphengspunktene, (styrehjelm+innfesting+hovedbolter m/plastforinger+trim/tiltsylindere) Dette tilsammen blir så mye at en kan høre det på bakking og ved hard sving ved lav hastighet. Eventuellt om det finnes noe rep.sett . Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 6.Januar.2008 Del på Facebook Svart 6.Januar.2008 Hei, Styrehjelm med diverse foringer etc. må du bytte. Hovedboltene, her må det freses/dreies og sette inn forringer. Hvor i landet holder du til. Spør siden noen forlanger bakkplata av, for å gjøre denne jobben, vet om firma i Stavanger som gjør dette på båten. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
SF Svart 7.Januar.2008 Del på Facebook Svart 7.Januar.2008 Du får kjøpt sett med plastforinger som du kan bytte selv om slarken ikke er for galen. Hvordan ser propellene dine ut. Slarkete oppheng er ofte et resultat av at en kjører med dårlige/skadde propeller. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Fsn Svart 7.Januar.2008 Del på Facebook Svart 7.Januar.2008 Hadde noen rare lyder fra DP 290 drev jeg hadde en gang. De kom ved baking og full sving til babord når båten gikk på tomgang. De forsvant hvis jeg tiltet drevet litt opp. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 7.Januar.2008 Del på Facebook Svart 7.Januar.2008 Det støyer gjerne litt fra disse når du bakker da du ligger an på haka og lyden forplanter seg mer direkte, samme ved full sving når du ligger an direkte mot endestopp. Men har du unormalt mye støy og klart å slite ut alle opphengspunktene rimlig fort ville jeg sjekket kast på akslingene etter evt landkjenning - og ikke minst sjekket propellene som nevnt over. Hvordan ser olja i huset ut? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.