Hjortefot Startet 7.Januar.2008 Del på Facebook Startet 7.Januar.2008 Vi lurer på å ta en ny tur til Slåtterøy fyr i påsken, og da er det alltid kjekt å ha med båt. Etter å ha studert havneforumet var jeg akkurat like klok. Finnes det noen utsetningsramper som kan benyttes (nord) på Bømlo? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.Januar.2008 Del på Facebook Svart 7.Januar.2008 Går sikkert an å få satt ut båten hos Innvær Plast, (Kran) men jeg tror det kan være et like stort problem å komme seg på land på Slåtterøy. Det er veldig mye drag i sjøen der. Det bør ihverfall ha vært bra vær i Nordsjøen i flere dager før det er gode forhold. Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 7.Januar.2008 Del på Facebook Svart 7.Januar.2008 Vet at Nesse Båtlag har en rampe. Størrelse på denne vet jeg ikke. Prøv å kontakte Jens Kåre Jensen mobil 990 22 921 for avtale. sailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
Hjortefot Svart 8.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2008 Takk for gode tips. I fjor heiv vi båten på sjøen på Skjeret, men jeg tenkte på at det kanskje gikk an å slippe å kjøre med henger over øya. Kjenner til at det kan være rimelig spennende å komme til og fra, bildet her viser en vakker dag i sommerferien i fjor... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.