Jump to content

Marine trader 34 DC


Patnyg

Recommended Posts

Satt på finn.no og kikket og falt litt pladask for denne båten.

Selvom den er langt utenfor min prisklasse så har jeg lov å sikle litt, har jeg ikke? Jeg er jo bare en 18 år gammel student foreløpig så.

 

fine linjer, og røff båt. Ligner jo en GB, men denne var det noe spesielt jeg likte mer enn vanlig.

Er det mye vedlikeholds jobb med slike båter? Noe mer enn med vanlige?

Synd muttern og fattern er campingvogn mennesker. Skam meg og si det på dette forumet :headbang:

Men de er stae, og jeg får ikke gjort stort. jeg har prøvd.. :smash:

 

PS: Hvis eieren ikke vil at jeg skal poste dette, om han ser det. Si ifra.

 

Noe for Astor kanskje? :smiley:

Redigert av Patnyg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Joda, det er en grei båt. Vi har diskutert den i Trawler-tråden tidligere.

 

Jeg har et ønske om to motorer og litt større. Selv om den er drøye en og en halv meter lenger enn Nord Westen.

Personlig liker jeg båten godt, utseende er perfekt.

Den har ligget ute på Finn endel tid. Husker ikke om den er satt noe ned i pris.

 

 

Hva om å få "gamlingene" ut på sjøen i stedet da, Patnyg?

 

Lykke til!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg så det ble liten fart og liten motor til båten.. Men for eieren nå passet det vel bra.

Kanskje ikke motor nok for isbrøyting Astor? Selvom vi nærmer oss lysere og varmere tider. La det regne, være tåkete og varmgrader til all snø er borte. Beste medisin for meg det.

 

Jeg har prøvd i mange år dette med gamlingene. Men ingenting hjelper.. :headbang:

så endte opp med å kjøpe min egen båt, og kose meg med den. Jeg personlig har vært vill etter båt siden jeg kunne gå. Men det er ikke noe for dem. Rare greier.. Ikke like båt og vann. :headbang:

 

Båten syntes jeg var fantastisk.

Link to post
Share on other sites

Isbrytinga har jeg lagt på is. :lol:

To motorer frister veldig. Ser på rem med Escada hvor fint han manøvrerer med to motorer. Det er en fryd.

Men har man en motor så er tumleplassen i motorrommet også som en ballsal. Det har også sine fordeler.

 

Ikke lett å bestemme seg, men vi tar tiden til hjelp så får vi se når Nord Westen er solgt hva som byr seg fram. Ingen hast enda, Astor er mer en godt nok ett år eller to til.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Ja, 2 motorer er lettvint. Jeg ser også på min onkel. i en P 42, baugpropell er ingen nødvendighet, snur på 5 øringen.

du har ikke planer om å selge astor enda? Du har den vel på Treffene til sommeren?

 

Er det trawer som er neste høyeste valg? Flotte båter spør du meg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...