mariana Startet 10.Januar.2008 Del på Facebook Startet 10.Januar.2008 Ni anar inte hur trött jag är på att vara tvungen att skrapa lösa flagor och göra om hela jobbet med målningen av mina trimplan. Förra vintern demonterade jag dem och ruggade ytan med smärgelduk och grundade efter konstens alla regler. Döm om min besvikelse när jag tog upp i höstas och såg att färgen hängde lös i sjok på planen. De må vell finnas nåt sätt att få färg att fästa även på rostfria undervattensytor. Eller....? Jag kan tillägga att jag förra vintern använde Etch primer som grund. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Du må sandblåse dem og prime innen kort tid. Sitér dette innlegget Link to post
mariana Svart 16.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2008 Du må sandblåse dem og prime innen kort tid. Tack för det tipset. Frågan är vilken primer som fungerar på rostfrie trimplan Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 16.Januar.2008 Del på Facebook Svart 16.Januar.2008 En tokomponent epoxyprimer vil gjøre susen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.