Robbern Startet 11.Januar.2008 Del på Facebook Startet 11.Januar.2008 Hei, innvisterte i en ny GPS i dag.. Skal hovesakelig bruke den til å måle fart i den lille søte speedbåten min Men noen som vet hvor jeg stiller inn til knop fra mph? Skjønner ikke stort utifra brukermanualen heller.. Noen som kan hjelpe meg? Takk. Sitér dette innlegget Robin Antonsen, 14 år. Seaflyer Yamaha 9,9F m/cleaver Yamaha 9,9D -------------------------- Racing i klasse T-250 www.AP-Home.tk Link to post
Kaimor Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 Vel, Camo er vel en variant av Legend som jeg bruker på landjorda. Du går inn på Hovedmeny, så Oppsett, så Enheter, og der kan jeg under Avstand/fart velge mellom metrisk, nautisk, yards og miles. Så om din er stilt inn på miles, er det bare å velge nautisk i nedtrekksmenyen. Sitér dette innlegget Link to post
Robbern Svart 12.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 Takk for svar, men jeg fant det :) Skal nå kun bruke den til fart jeg, så den er helt super for meg Sitér dette innlegget Robin Antonsen, 14 år. Seaflyer Yamaha 9,9F m/cleaver Yamaha 9,9D -------------------------- Racing i klasse T-250 www.AP-Home.tk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.