Met Startet 12.Januar.2008 Del på Facebook Startet 12.Januar.2008 Hei alle sammen, er ny her og som båteier.. Og har derfor ett par spørsmål... Fant en båt til salgs i sommer som jeg ikke kunne si nei til, og vips så var jeg båteier.... uten å ha peiling på båt i det hele tatt.. Ok her er det jeg lurer på..: jeg kjøpte en 19" båt med en Volvo Penta B20 motor og ett 100 drev.. Hvordan er disse motorene, og dette drevet?? Hva må jeg / burde jeg sjekke på motor og drev? Hva er forskjellen på 100 drev og 170 eller 270 drev? Men gleder meg til å bli båtmann jeg og.. lets see how it goes...... Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 Hei, gratulerer med båt! Sjekk nettet for eventuelle manualer, eventuelt kontakt VP direkte. søk i forumet her også. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 Hei Du finner nesten alt du lurer på hos Drevia.se Lars O Sitér dette innlegget Link to post
klk Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 smiley: Motoren er bra og pålitelig, ukomplisert, lett å få tak i deler. Drevet har jeg ikke erfaring med. Sitér dette innlegget Link to post
Donald2 Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 etter hva jeg har hørt er det mye dyrere og fikse skader vist du har drev.. men lykke til med den nye båten din! Sitér dette innlegget <M/S Skipper har endret navn til Donald2.> Link to post
Astor Svart 12.Januar.2008 Del på Facebook Svart 12.Januar.2008 Hei Met! Og velkommen til Baatplassen. Ser at du bor i Lier. Jeg holder til litt lenger ut mot Hurum. På Klokkarstua. Håper du vil finne deg til rette her på BP. Skal du ha båten i Drammensfjorden? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.