Jump to content

Spørsmål angående båter!

Gummibåten

Recommended Posts

Hei og velkommen til Båtplassen :cheers:

Så lenge du holder deg under 10 hk og 10 knop har du ingen problem. En lett gummibåt går gjerne i rundt 10 knop med 4 hester, i alle fall dersom du selv ikke er alt for stor :wink:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

I juni blir det vel uansett påbudt med båtførerbevis, og jeg har allerde begynt å lese. Er selv 13 år. Hvis det kan være intresant for deg, har jeg en Cyber 370 2007 modell til salgs (se i signaturen min). 10 HK på en gummijolle går fort i 15-20 knop, og 10 knop er ikke særlig gøy uansett. :nonod:

Redigert av Robbern (see edit history)

Robin Antonsen, 14 år.

Seaflyer

Yamaha 9,9F m/cleaver

Yamaha 9,9D

--------------------------

Racing i klasse T-250

www.AP-Home.tk

Jammen bra at det er noen 18 åringer som tenker sikkerhet i allefall :yesnod: .

i fjor døde en som var like gammel som deg i en båtulykke i drøbak :eek: . Bare en tanke :rolleyes:

Off, triste nyheter. Det setter en tanke i deg når slike ting skjer.

Sikkerhet er høyt prioritert i min båt. Har hatt båtfører bevis i noen år nå, så jeg klarer meg på sjøen.. :smiley:

Men ikke la oss bli Off topice.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...