Gummibåten Startet 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2008 Heisann. Jeg er gutt på 13 år som er Veldig intrisert i båter. Jeg lurte altså om jeg kan kjøpe gummi båt, Trenger jeg setvikat`? Hvor gamel må jeg være`? Hvilken motor kan jeg ha og hvor mange fot. Jeg har en god del erfaring med gummi båter xD. Takk for tips og svar! Klemz Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Hei og velkommen til Båtplassen Så lenge du holder deg under 10 hk og 10 knop har du ingen problem. En lett gummibåt går gjerne i rundt 10 knop med 4 hester, i alle fall dersom du selv ikke er alt for stor Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Gummibåten Svart 12.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 (redigert) Tussen takk ;). Vist jeg skal Kjøpe gummi båt, 10hk 10knop hvor mye vil det koste meg med motor? Redigert 12.Januar.2008 av Gummibåten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 HER finner du mange gummibåter, både med og uten motor Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Gummibåten Svart 12.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 tussen takk Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 10 hk på hekken, som skal gjøre 10 knop? Da må du ha en stor gummibåt, eller mange venner ombord. 10 hk på en vanlig gummi, gjør fort over 10 knop. Og da kan du få et møte med onkel Politi. Sitér dette innlegget Link to post
Robbern Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 (redigert) I juni blir det vel uansett påbudt med båtførerbevis, og jeg har allerde begynt å lese. Er selv 13 år. Hvis det kan være intresant for deg, har jeg en Cyber 370 2007 modell til salgs (se i signaturen min). 10 HK på en gummijolle går fort i 15-20 knop, og 10 knop er ikke særlig gøy uansett. Redigert 12.Januar.2008 av Robbern (see edit history) Sitér dette innlegget Robin Antonsen, 14 år. Seaflyer Yamaha 9,9F m/cleaver Yamaha 9,9D -------------------------- Racing i klasse T-250 www.AP-Home.tk Link to post
Patnyg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Han var vel ingen valg før han er 16 uansett, med eller uten båtfører bevis. Grensen er 16, da kan du stige i gradene med motor, båt og det du måtte ønske. flott at du leser til prøven, vi trenger flere av deg om det..;) Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Her om bord blir det nok snart båtførerbevis. Bare øve litt mer på kart og radar føst. Etter det blir det nok D5L Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Patnyg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Her om bord blir det nok snart båtførerbevis. Bare øve litt mer på kart og radar føst.Etter det blir det nok D5L Godt det Hilmar. D5L har jeg og lyst til å ta. Det er vel kurs i nærområdet mitt og regner jeg med. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Jammen bra at det er noen 18 åringer som tenker sikkerhet i allefall . i fjor døde en som var like gammel som deg i en båtulykke i drøbak . Bare en tanke Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Patnyg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Jammen bra at det er noen 18 åringer som tenker sikkerhet i allefall .i fjor døde en som var like gammel som deg i en båtulykke i drøbak . Bare en tanke Off, triste nyheter. Det setter en tanke i deg når slike ting skjer. Sikkerhet er høyt prioritert i min båt. Har hatt båtfører bevis i noen år nå, så jeg klarer meg på sjøen.. Men ikke la oss bli Off topice. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.