roaldbj Startet 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2008 Har en god del bilder av forskjellige eldre båter. Her en båt som seiler mye i Oslofjorden. Noen som har kunnskap om denne? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Vet at hun heter SS Lady Mack og er Skandinavias største fullrigger i tre Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Vet at hun heter SS Lady Mack og er Skandinavias største fullrigger i tre Var det en spøk horg? Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 Den heter Lady Mack og ligger på Akershuskaien like ved politistasjonen. Den er bygget i tre, men om det er skandinavias største fullrigger i tre vet jeg ikke noe om. Christian Radic som har kaiplassen ved siden av er laget av stål. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
horg Svart 12.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2008 (redigert) Var det en spøk horg? Nei ingen spøk, se bl.a HER. Størrste i tre, men om det er andre i stål som er større vet jeg ikke Skipsnavn LADY MACK Byggested STORBRITANIA Byggeår 1944 Material TRE Lengde 114,100 FOT Bredde 22,300 FOT Dybde 10,600 FOT Bruttotonnasje 182,23 Nettotonnasje 74,2 Redigert 13.Januar.2008 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Kan vel si så mye at den seilte for omlag 4 knop sørover, vest i Oslofjorden 4. august 2008. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Elida ! Synes jeg husker at de var innom Arendal for noen år siden og sang av full hals noe gospelgreier. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Mulligan Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Elida ser slik ut idag. Elida V. 131 ft performance cruiser bygget av Swede Ship Composite i Hunnebostrand. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.