unknownuser Startet 21.Februar.2004 Del på Facebook Startet 21.Februar.2004 Gode Båtfolk! Hva finnes av arrangementer for båtfolket (og andre ) denne sesongen? Jeg tenker på slikt som Sildajazzen i Haugesund , Bluesfestival i Skånevik og andre ting som kan samle båtfolk. Samlingen i Valle 4-6. juni er nok litt utenfor horisonten for oss på vestlandet i allefall. Klarer vi å få listet opp interessante ting som skjer denne sesongen i denne tråden? For meg er Dragebåtfestivalen i Bergen i slutten av mai det "store", men det må da være mer gøy som skjer rundt om? Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Bluesfestival på Notodden 6-8 august. Opp Telemarkskanalen. Trebåtfestivalen i Risør: samme dato Sørlandets båtmesse i Arendal: 20-23 Mai Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Jamo Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Det er stor mulighet for at Bob Dylan kommer til Skånevik, da kommer vi og Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 :flag:Skjærhalden Havnefestival 25-26 juni. Program ikke klart enda, men kommer tilbake Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Sånt holdes Slagskipet laaaaaangt unna.Bare bråk og mas.Liker best å sitte på øya med god mat og drikke og skue utover vannet.Til det bruk er det innkjøpt Tronstol med pils holder og et lite bord for Ørnhilds vin Hver sin lyst går jeg utifra,men vi er nok ultra trege som holder oss på land St.Hans aften uansett vær også.Kafteinen sitter bare og irriterer seg over uvettig båtkjøring. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Sånt holdes Slagskipet laaaaaangt unna.Bare bråk og mas.Kapteinen sitter bare og irriterer seg over uvettig båtkjøring. Helt enig, samme her. Selv om jeg er svært glad i Blues, og også har vært på Sildajazzen flere ganger, så liker jeg ikke å blande båten inn i dette Hver gang jeg er på Sildajazz og ser hvordan båtene ligger, og med den støyen der er, døgnet rundt. Nei Takk!! Jeg takker min skaper hver gang for at jeg slipper slikt. Men vi er jo alle forskjellige så......Og godt er det Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Har hatt den tvilsomme gleden av å gå med båt gjennom Karmsundet under sildajazzen to ganger. Har jo meg selv å takke som vil se på galskapen men dette var jammen meg den største utfordringen på hele turen Sørlandet - Bergen i sommer. Uff og huff....kan også styre meg for kombinasjonen festival og båt. Til dere som synes slikt er kultur må jeg jo nevne Skalldyrfestivalen i Mandal i begynnelsen/midten av august. Sitér dette innlegget Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Tall ships Race i Stavanger 7. - 10 august (like i forkant av sildajazzen som er 11. -15. august.) ellers skudedagene 2.-4. juli Gladmat stavanger 28-31 juli. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Båtrace i Horten da . Huska det nuh , men kommer tilbake om når det er ,men tipper at det er samme helgen som fyrverkerikonserten, hihi javel hvilken dato er det da ? Javel da så husker jeg ikke det nå , ok men det er båtrace og den mega populære fyrverkerikonserten den samma helga i Horten , og alt kan sees og høres fra båten din . Det må da være noe for enhver smak ? Kommer tilbake med dato jeg , når jeg finner det ut da Hilsen Kaptein på Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Arne Lian Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Bragdøyablues 5. juni. Rett utenfor Kristiansand sentrum (N58 07.233 E7 59.007) http://www.bragdoyablues.com/index.html Bragdøya Kystlag: http://www.bragdoya.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Båtrace i Horten da . Huska det nuh , men kommer tilbake om når det er ,men tipper at det er samme helgen som fyrverkerikonserten, hihi javel hvilken dato er det da ? Javel da så husker jeg ikke det nå , ok men det er båtrace og den mega populære fyrverkerikonserten den samma helga i Horten , og alt kan sees og høres fra båten din . Det må da være noe for enhver smak ? Kommer tilbake med dato jeg , når jeg finner det ut da Hilsen Kaptein på Tine II Båtrace i Horten 25. – 27. juni! Fyrverkerikonsert 27 Juni! Artikkel om båtracet her. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 www.nytelsesfestival.no. Kanskje ikke spesielt for båtfolket, men nederst i programmet står det under andre nytelser: nytelsesmarinaen. Hva nå det er for noe, for noen marina finnes ikke i Grimstad...!!!!!!!???? Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 21.Februar.2004 Del på Facebook Svart 21.Februar.2004 Jeg kommer til å stikke innom Lost Weekend på Askøy i år også. Ble noen fine festdager i 2003 der. Husker ikke datoen i farten.... Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Anders Svart 22.Februar.2004 Del på Facebook Svart 22.Februar.2004 Lost weekend = 5-7 August, Kollevåg, Askøy http://www.lost-weekend.net/ Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 27.Juli.2004 Del på Facebook Svart 27.Juli.2004 Heisann.... Er det noen fra baatplassen som har tengt seg på bluesfestivalen på Notodden 5-8 august. Absolutt verdt et besøk.............. mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Vinylester Svart 27.Juli.2004 Del på Facebook Svart 27.Juli.2004 Skal med med mindre det skjærer seg med barnevakt ,ellers kan jeg nevne at slusene på løveid er åpne til 19.00 denne uken og stenger kl.16.00 neste uke . Dette medfører jo som kjent kø så det lønner seg å være tidlig ute... Sitér dette innlegget Link to post
Vinylester Svart 27.Juli.2004 Del på Facebook Svart 27.Juli.2004 Glemte å si at jeg har Huwa 26 med VIMPEL!! Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 27.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2004 Lost weekend = 5-7 August, Kollevåg, Askøy http://www.lost-weekend.net/ Hvordan er det å legge til med båt her? Gode fortøyningsplasser, og ingen familiebåter med unger som skal lalle kl 2000 og brølaper som passer på at begge springene er stramme nok sammen med de 4 andre fortøyningene i land??? mvh harBayliner Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 28.Juli.2004 Del på Facebook Svart 28.Juli.2004 Glemte å si at jeg har Huwa 26 med VIMPEL!! Da snakkes vi helt sikkert i løpet av helgen. TROJAN 27 med vimpel og t skjorte..... mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 28.Juli.2004 Del på Facebook Svart 28.Juli.2004 Hvordan er det å legge til med båt her? Gode fortøyningsplasser, og ingen familiebåter med unger som skal lalle kl 2000 og brølaper som passer på at begge springene er stramme nok sammen med de 4 andre fortøyningene i land??? mvh harBayliner Ingen brygge å legge til, men nok av plass ellers. For det meste sandbunn og berg. Også dype plasser for seilbåter og større båter. Det gule området er der konsertene holdes. Det røde er der fjortisene bor i telt og er ganste rølpete (der ville jeg ikke ha lagt til)! Tror ikke noen vil klage på støy her siden konserten brøler i bakgrunnen. Hvis man skal sove tidlig bør man finne en annen plass .... Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
M/S Bastard Svart 7.August.2004 Del på Facebook Svart 7.August.2004 Båtrace i Holmestrand 28. August Det som er litt artig er at det også blir motorbåt regatta synd at jeg ikke får deltatt med egen båt hvis jeg ikke skulle være så heldig og bli ferdig da Postgirobygget spiller! Sakset fra www.batracing.no hvor man kan melde seg på regatta! Holmestrand Offshore blir arrangert av Drammen Sportsbåt TEAM og Sportsbåtklubben i samarbeid med Tønsbarg Blad og Holmestrand Avis. I år vil Holmestrand offshore bli arrangert i august, nærmere bestemt 27-29. I løpet av helgen skal det skje følgende: Båtparade gjennom Holmestrand sentrum på fredag kveld NM i Vannjet på lørdag Tredje NM runde og åttende Norgescup runde i Offshore Jollecup for barn fra 7 år på søndag Motorbåtregatta for alle, snekker, cruisere, skjærgårdsjeeper osv... Niende Norgescup runde i Offshore NM i Pro Vee, klassen under offshore 1 I tillegg vil følgende skje i på land: Full size Tivoli fra fredag-søndag Simulatorer for publikum Spirit of Norway kommer på utstilling Marknad på lørdag og søndag 3 stk helikoptere tar deg med på omvisning over Holmestrand Borre nærradio sender fra søndags regattaen Speakeranlegg i hele sentrum, slik at du kan følge med på hva som skjer på vannet Konsert på Dulpen med Postgirobygget !!! Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.August.2004 Del på Facebook Svart 7.August.2004 Båtrace i Holmestrand 28. August Jeg var der i fjor i topp vær i september og fikk med meg hele morroa. Absolutt å anbefale. Det var også muligheter for å prøve seg som fører i en testbåt. Rekker jeg hjem og været er sånn nogenlunde blir det tur inn til Holmestrand i år også. Regner med bastard30000 ordner kaiplass til alle med vimpel????????? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.August.2004 Del på Facebook Svart 8.August.2004 . Regner med bastard30000 ordner kaiplass til alle med vimpel????????? Hmmm.....kan ikke love noe på det da Men her er en happening til! Jeg ble bedt om og sende denne mailen til de jeg syntes fortjente en invitasjon! Desverre så skal jeg i bursdag i Larvik denne helgen og er dermed forhindret for deltagelse! > From: Eiken Pensjonat [camilla@eikenpensjonat.no] > Sent: 2004-07-22 17:49:55 CEST > To: camilla@eikenpensjonat.no > Subject: Eiken Båtfestival- 13.- 15. august. > > > Eiken Båtfestival 2004 - Horten Indre havn. > > Alt vi trenger for å samles er: > en tid, et sted og en invitasjon. > > Program: > > Fredag 13.08: > Samling. > Kl. 20.00 Offisiell åpning. Vi møtes ved pensjonatet > Kl. 21.00 Boogie Bertil og Cumbo Cats spiller opp til dans. > > Lørdag 14.08: > Kl. 09.00-11.00 Frokost > > Kl. 12.00 Rokonkurranse for barn > Ved Hortenstangen kystlag > > Kl. 14.00 Oppvarming til rotravaljekonkurransen > > Kl. 15.00 Rokonkurranse med rotravaljer(10 årer) > Ved Hortenstangen kystlag > > Kl. 16.00 Match-racing med BB-11 > Også muligheter for seiling med BB-11 > ved seilforeningen Julaften > > Kl. 20.00 - Loddtrekning. Premiene er blant annet eksklusive Eiken > båtfestival t-skjorter. > - Kåring av årets båt. > - Diverse andre utnevnelser. > > -Årlig overrekkelse av bryggepokal ved seilforeningen Julaften. > > Kl. 21.00 Boogie Bertil og Cumbo Cats spiller opp til dans > > > > Søndag 15.08: > Kl. 09.00-11.00 Frokost > Kl. 11.00 Debriefing og avslutning > > > Jeg håper at du vidresender denne mailen til alle du syntes fortjener er > helg fylt med fest og moro... Og jeg håper selvfølgelig at du tar deg tid > til å komme denne helga. > > Masse sommerhilsner fra Camilla Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.August.2004 Del på Facebook Svart 8.August.2004 en happening til Trebåtsamling i Moss neste helg, veldig synd at jeg ikke får deltatt Men neste år, da skal jeg få med meg det meste Kanskje jeg skulle arrangert et vinter treff slik at jeg får vært på treff og Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.