Jump to content

Batterier med høy effekt

Bertinius

Recommended Posts

Jeg har en kamerat som er på jakt etter et batteri som han har lest om en plass. Det skal være meget lite, fysisk, med ekstrem høy ampere. Han vet de brukes bl.a. til traktorer. Kan noen hjelpe meg med å finne dette på nett, jeg har prøvd forgjeves. Mener jeg har vært innom det her på plassen også, men er ikke kar om å finne tilbake til det. Kan det være en form for gelebatteri? :smash: Det skal brukes som marinbatteri, til en relativ stor maskin. :smiley:

batteriet det siktes til er OPTIMA 800. Ikke mer strøm enn en 50 AH batteri, men slipper løs omtrent alt på en gang. Ypperlig ved oppstart av tunge diselmotorer i streng kulde.

Burde være absolutt overkill i de fleste fritidsbåter. Selv om motstandsdyktigheten mot vibrasjoner og slag. Kan også monteres i alle stillinger da de her helt tette. Dyre som pokker, men til sitt bruk; hvert hver krone.

Suzuki

No boat needed..

Takk for rask respons, vet du noe mer om hvor man søker etter dem, event. for å lese spesifikasjonen

:smash:

batteriet det siktes til er OPTIMA 800. Ikke mer strøm enn en 50 AH batteri, men slipper løs omtrent alt på en gang. Ypperlig ved oppstart av tunge diselmotorer i streng kulde.

Burde være absolutt overkill i de fleste fritidsbåter. Selv om motstandsdyktigheten mot vibrasjoner og slag. Kan også monteres i alle stillinger da de her helt tette. Dyre som pokker, men til sitt bruk; hvert hver krone.

Suzuki

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...