Kotnes Startet 16.Januar.2008 Del på Facebook Startet 16.Januar.2008 (redigert) Noen som har eller kan svare på dette. Har en kamerat som trenger. Takker på forhånd. Fant et bilde på nett med en slik topp. Redigert 20.April.2008 av roaldbj (see edit history) Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Patnyg Svart 16.Januar.2008 Del på Facebook Svart 16.Januar.2008 Tja, mitt råd er å høre med www.baymax.no, eller www.usboating.no Disse ringte jeg ang kalesje til min, men var veldig dyrt.. Har han en fra før av? eller begynner dere fra scratch?? . Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 16.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2008 Har aldri vært noe på båten hans så han må ha stenger også. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
trikkern Svart 16.Januar.2008 Del på Facebook Svart 16.Januar.2008 På bruktimporterte båter fra USA er vanligvis Biminitoppen demontert. Det har vel noe med de klimatiske forholdene her å gjøre. Disse toppene er fryktelig utsatt for vind. (Er ikke mer sol enn vi trenger her). På min 3058 står en del av festebeslagene på enda. Sjekk på baylinerovnersclub.com (forum). Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 16.Januar.2008 Del på Facebook Svart 16.Januar.2008 Jeg ville prøvd her, de har det meste. Billige er de også. http://www.letastopshop.com/ Spirit Sitér dette innlegget Link to post
Møkkamann Svart 20.April.2008 Del på Facebook Svart 20.April.2008 Hei! Jeg har en slik båt og jeg har en slik bimini top også. Den benytter ikke jeg til min båt. Riktignok har jeg bare stengene som skal til. Duken har jeg ikke men det bør vel være lettsydd.. Selger det rimelig om noen vil ha den. Ta kontakt på post@hauger-as.no eller ring meg på 90527318. Med hilsen Glenn Hauger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.