Jump to content

Båtplass i ferien

M/Y Ellen Marie

Recommended Posts

Skal i sommer en tur til Kristiansand for å få med oss Kaptein Sabeltann i dyreparken.  Ankommer etter planen 9.juli og blir liggende til søndag 11.juli.

Ser av kallenderen at det skal arrangeres Quart festival i byen samme dag, og da blir det vel både litt fult og litt støyende i gjestehavna :headbang:

Tenkte kanskje det var en Kristiansander innpå her som som var på ferie i det samme tidsrommet, og at det gikk an å få låne kaiplassen?

Båten vår er 3,5 m. bred og 10 m. lang.

Forøvrig kan jeg tilby solid bryggeplass for andre på Stathelle i hele juli dersom det skulle være av interesse.

Noen med plass i Kr.sand i 9-11 JULI Gi lyd :headbang:

(ps: denne tråden kan jo brukes til andre som ønsker å formidle plass)

Mvh

Skal i sommer en tur til Kristiansand for å få med oss Kaptein Sabeltann i dyreparken.  Ankommer etter planen 9.juli og blir liggende til søndag 11.juli.

Ser av kallenderen at det skal arrangeres Quart festival i byen samme dag, og da blir det vel både litt fult og litt støyende i gjestehavna :lol:

Tenkte kanskje det var en Kristiansander innpå her som som var på ferie i det samme tidsrommet, og at det gikk an å få låne kaiplassen?

Båten vår er 3,5 m. bred og 10 m. lang.

Forøvrig kan jeg tilby solid bryggeplass for andre på Stathelle i hele juli dersom det skulle være av interesse.

Noen med plass i Kr.sand i 9-11 JULI Gi lyd :smiley:

(ps: denne tråden kan jo brukes til andre som ønsker å formidle plass)

Mvh

Hei

Henger meg på tråden til Ellen Marie, vi (3-4 båter) skal på samme Sabeltann forest.

Annkommer fre. 9Juli og blir til søn. 11 Juli, ønsker lån av båtplass 29 fot 3m bred.

Har selv Langesund plass til utlån store deler av Juli.

:lol:

Mvh

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

• 4 måneder senere...

Ferien nærmer seg, og flere har kommet til, så nå trenger vi plass i Kr.sand etpar dager rundt 9-11 juli. (tre-fire plasser totalt)

Jeg har tidligere fått ett napp hos Rolf, men nå har'n tilsynelatende reist på ferie, så jeg finner ikke plassen hans.

ER DET NOEN FERIERENDE KRISTIANSANDERE SOM KUNNE TENKE SEG Å LÅNE UT PLASSEN SIN ETPAR DAGER RUNDT 9-11 JULI.

:cryin:

Mvh

M/Y Ellen Marie

Ferien nærmer seg, og flere har kommet til, så nå trenger vi plass i Kr.sand etpar dager rundt 9-11 juli. (tre-fire plasser totalt)

Jeg har tidligere fått ett napp hos Rolf, men nå har'n tilsynelatende reist på ferie, så jeg finner ikke plassen hans.

ER DET NOEN FERIERENDE KRISTIANSANDERE SOM KUNNE TENKE SEG Å LÅNE UT PLASSEN SIN ETPAR DAGER RUNDT 9-11 JULI.

:flag:

Mvh

M/Y Ellen Marie

Har ikke reist enda, men til lørdag tar vi avsted. Har sendt deg en epost ang. båtplassen, regner med du klarer å finnen den nå.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Hei.

Blir borte fra hjemmehavnen i Son i hele august. Kan gjerne låne ut plassen min i den tiden (strøm og vann 3m fra båten), under forutsetning av at plassen kan forlates i løpet av 10min! :flag: dersom jeg skulle komme tilbake før tiden. Men venligst kontakt meg først. Dette gjelder også utenfor august, - men uten baatplassenvimpel,- NIX!

Lars H.  :flag:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...