Jump to content

White Shark 175

Lingefan

Recommended Posts

Hei!

Har hatt en WS175 m/115hk Johnson to-takter i syv år og var meget fornøyd med den. Solidere båt i den størrelsen skal du lete lenge etter, men 17,5 fot er og blir 17,5 fot så klart at i motsjø vil den være litt hard/slå noe. Solgte båten i fjor sommer og den var solgt i løpet av en time fra den ble lagt ut på Finn og tilprisantydning.

Jeg synes også at båten er tøff, kanskje den tøffeste båten i sin størrelse. Alle påstår at den gjør 40 knop med en 115hk, men tror 37/38 er riktigere.

Flott båt å f.eks fiske fra da den er meget sidestabil som skldes kombinasjon av vekt, god bredde og forholdsvis moderat v-bunn.

Har kjørt båten i all slags vær og alltid følt med veldig trgg i den, samme har familien både kone og barn!

Eneste jeg egentlig var litt misfornøyd med var at den kun hadde tre kryssolt og at disse var veldig små, forøvrig var/er kvaliteten på båten/utstyret helt topp.

Når det gjelder motor så ville jeg selv ikke kjøpt en Ficht fra 1999!

Tidligere var det Fischemarin som importerte båtene og derfor hadde de alltid Johnson/Evinrude motor nå er de utstyrt med Yamaha-motorer. Seahorse Marina på Tjøme er vel importør av båtene nå så vidt jeg vet.

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...