Lingefan Startet 18.Januar.2008 Del på Facebook Startet 18.Januar.2008 Søkte etter lignende tråd, men fant ingenting om denne båten her inne. Noen som har erfaringer rundt White Shark 175? Skal gjøre ca 40 knop med 115hk. Men hvordan er sjøegenskapene og holdbarheten? Synes de er meget stilige på sin størrelse. Eksempel på båt: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=1&tot=5 Mvh Lingefan Sitér dette innlegget Lingefan Link to post
Ben Sin Svart 18.Januar.2008 Del på Facebook Svart 18.Januar.2008 (redigert) Hei White Shark Norge Her er link til forhandler. Redigert 18.Januar.2008 av Ben Sin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.Januar.2008 Del på Facebook Svart 18.Januar.2008 Hei! Har hatt en WS175 m/115hk Johnson to-takter i syv år og var meget fornøyd med den. Solidere båt i den størrelsen skal du lete lenge etter, men 17,5 fot er og blir 17,5 fot så klart at i motsjø vil den være litt hard/slå noe. Solgte båten i fjor sommer og den var solgt i løpet av en time fra den ble lagt ut på Finn og tilprisantydning. Jeg synes også at båten er tøff, kanskje den tøffeste båten i sin størrelse. Alle påstår at den gjør 40 knop med en 115hk, men tror 37/38 er riktigere. Flott båt å f.eks fiske fra da den er meget sidestabil som skldes kombinasjon av vekt, god bredde og forholdsvis moderat v-bunn. Har kjørt båten i all slags vær og alltid følt med veldig trgg i den, samme har familien både kone og barn! Eneste jeg egentlig var litt misfornøyd med var at den kun hadde tre kryssolt og at disse var veldig små, forøvrig var/er kvaliteten på båten/utstyret helt topp. Når det gjelder motor så ville jeg selv ikke kjøpt en Ficht fra 1999! Tidligere var det Fischemarin som importerte båtene og derfor hadde de alltid Johnson/Evinrude motor nå er de utstyrt med Yamaha-motorer. Seahorse Marina på Tjøme er vel importør av båtene nå så vidt jeg vet. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
csvirus Svart 18.Januar.2008 Del på Facebook Svart 18.Januar.2008 Evinrude ficht er vel ikke akuratt den beste motoren evinrude har laget gjennom tidene, men har den overlevd så lenge så er den kanskje fri for sykdommer Men et godt prutningsgrunnlag er det hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.