Fantino Startet 19.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2008 Ny båt er i transitt til Stavanger. Da den er finskprodusert kommer den med Navix-produkter for landstrøm, batterivelger, laderele osv. Navix's hjemmesider er sørgelig blottet for informasjon om hva som finnes inni boksene. Har tenkt å la båten ligge utpå om vinteren med litt lunk her og der og når jeg ser alle diskusjonene rundt landstrøm, tæring, galvanisk skille, skilletransformator osv. blir jeg jo litt skeptisk. Derfor: Er det noen som har eller vet hvor jeg kan finne skikkelig dokumentasjon på Navix-produktene, alternativt er det noen som har en NordStar og kan bekrefte/avkrefte at det medfølger skikkelig dokumentasjon på installasjonen? (Hadde Navix-landstrøm/battvelger osv. i ex-Båten - Falcon/Bella 26 - og der var dokumentasjonen temmelig "tynn"..) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 28.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 Ingen i det hele tatt??? Må da være en haug med folk som har fulle båten med Navix-produkter her? Er klar over at alle sikkert sitter med samme dårlige manual... Er interessert i all info rundt virkemåte/oppbygning av landstrøm/laderele fra Navix. Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 8.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2009 jeg har en aquador 25 med en Navix V 02300, savner også manual. Nærmeste jeg har kommet er denne side til Navix: http://www.navix.fi/pdf/navix_2008.pdf Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Aquadoren Svart 10.September.2009 Link til dette innlegget Svart 10.September.2009 (redigert) Fikk tilsend koblingsskjema fra Navix...ligger herNavix V02100/2200/2300 Redigert 10.September.2009 av Aquadoren (see edit history) Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.