Kasund Startet 20.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2008 Hei. Eg held til rett utanfor Ålesund, Valderøya nærmare bestemt. Og eg lurer litt på kvar eg får tak i billigast mulig bensin til båten nærmast mogleg. GPS'n sa at der var fylling i Geilevika på Godøya. Samt at eg har sett det har blitt fyllt bensin på kaia nedom Remvik og standal. Så er det nokon som har erfing med kvar eg kan fylle rimelig? -Kim- Vaktmester på ny Beneteau Antares 650 Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 20.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2008 Bunkeroil, men der må du få deg eget kort Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Kasund Svart 20.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2008 Bunkeroil bli vel i Skarbøvika der? Nokon som veit prisen på bensin der i forhald til bensin på bensinstasjonane? Ser for meg at det er dyrt i brosundet om dei selger bensin på pumpa der. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 20.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2008 Fylle bensin på båten rimelig..... Vel i det aktuelle/ nevnte området synes jeg mer det virker som et spørsmål om hvor man i det hele tatt får fyllt bensin fra kai-anlegg. Jeg har feriehus på Sunnmøre og har stort sett kjørt rundt over alt Mellom Ålesund og Stadt og fjordene innenfor (fra Runde i Nordvest, Kvamsøya, Riste og Stadt i Sørvest til Tafjord og Geiranger i Øst. Det er jammen ikke mange plassene man får fyllt bensin nede vei kai. Jeg erfarer ofte og måtte bære bensinen noen hundre meter på kanner. Jeg fyller imidlertid alltid full tank når jeg er innom Ålesund (har BunkerOil kort) eller Ulsteinvik (vanlig bank kort). BunkerOil er stort sett rimelige på pris, men det er ikke alltid de ved Ulsteinvik. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Trophy Svart 20.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2008 Båtbensinen er dyrere... kjøper du på bensinstasjon har de ofte billigere priser i helgene er min erfaring her i Ålesund. Bunkeroil ligger knapt 5 min fra Steinvågsundet Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Helge Svart 21.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2008 Båtbensinen er dyrere... kjøper du på bensinstasjon har de ofte billigere priser i helgene er min erfaring her i Ålesund. Bunkeroil ligger knapt 5 min fra Steinvågsundet Som nevnt i mitt innlegg erfarer jeg også at "båtbensinen" fra kai ved Ulsteinvik er noe dyrere en tilsvarende til bil på bensinstasjon i det samme området. Jeg har imidlertid erfart at bensinprisen på BunkerOil ved Ålesund er ganske rimelig og omtrent som "bilbensinen" i Ålesund. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Kasund Svart 21.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2008 Da rekner eg med at det blir eit fyllekort på bunkeroil som løysning. :p Er vel flest fiskeskippera so sverga til diesel her i traktene da sia det er så få plasser med bensinfylling. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 21.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2008 Bunkeroil bli vel i Skarbøvika der?Nokon som veit prisen på bensin der i forhald til bensin på bensinstasjonane? Med Bunker Oil - kortet får du 80 øre rabatt pr. liter på pumpeprisen (på regninga som du får i posten ved månedens utløp). Og pumpeprisen er allerede i utgangspunktet lavere enn på "vanlige" bensinstasjoner. Kortet kan du også bruke til å fylle bensin eller diesel på bilen din, på stasjonen på Gåseid hvis du er på de trakter likevel. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 21.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2008 Bunker Oil kortet ??. Har hørt om mange betalingskort, men tror ikke det finnes på Østlandet. Interessant å høre at man kan få 80 øre rabatt pr. ltr. Ja, Dere møringer får det til. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 21.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2008 bunker oil kjøper jeg helst min bensin på... farfar og, andor som starta den her saken var treneren min på roingen og, hyggelig kar med et hyggelig selskap, gode priser, alltid laveste prisen Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 2.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2008 det kommer ett nytt tankanlegg på valderhaugstranda frammom ø tank till våren. kommer att bli en fin lekter att legga till vid. o skall ha både bensin og disel Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Helge Svart 3.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2008 Med Bunker Oil - kortet får du 80 øre rabatt pr. liter på pumpeprisen (på regninga som du får i posten ved månedens utløp). Og pumpeprisen er allerede i utgangspunktet lavere enn på "vanlige" bensinstasjoner. At Bunker Oil alltid var rimelige på pumpeprisen har jeg fått med meg til tross for at ikke har fyllt så ofte der. Har ikke vært klar over at de visstnok alltid skal ha laveste pumpepris i området (har de det?), men at de blant de billige - joda. Det som er mer flaut er vel at jeg helt har glemt og de siste årene deretter ikke lagt merke til de 80 ørene med rabatt på fakturaen.... Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.