amanda1950 Startet 22.Januar.2008 Del på Facebook Startet 22.Januar.2008 Hei Jeg trenger en takstmann til å vurdere verdien av Amanda. Kjenner dere til noen som dere kan anbefale? ..., eller er det noen på Baatplassen som kanskje er godkjente takstmenn på båt? Jeg trenger taksten for å heve verdien i henhold til forsikringsselskapet, så jeg antar jeg trenger noen som har en eller annen godkjenning. Vet dere eventuelt også hvor mye en slik takst vil koste? Mvh Bjørn Erik Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 22.Januar.2008 Del på Facebook Svart 22.Januar.2008 (redigert) Du kan jo høre med KNBF, de har både takst- og besiktigelsesmenn. Besiktigelse koster 400 for medlemmer, 600 for ikke-medlemmer + eventuelle reise- og diettkostnader. For takstmann må pris avtales direkte. Mvh, Kjell Redigert 22.Januar.2008 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.