Jump to content

Hva slags motor har du i din båt?

Xlnt

Antall kad 42 og 43 blant medlemmene her  

360 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Det er så mye negativt å høre om KAD42 for tiden så jeg tenkte det kanskje kunne være av interesse å høre hvor mange som egentlig har en KAD i sin båt. Hører man kun om ulykkene og aldri om solskinnshistoriene, eller er det helt reeelt at KAD42 er så dårlig som noen prøver å fremstille de som?

Xlnt

Redigert av xlnt (see edit history)

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

De motorene som ikke er listet opp går vel under annet vil jeg tro....

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Skulle jeg ha tatt med alle slag og varianter tror jeg listen hadde blitt så lang at ingen hadde giddet å lese gjennom og avgi sin stemme. Når jeg satt meg ned for å lage denne pollen så var det egentlig tiltenkt bare for å finne ut om det var mange her som har KAD42 motor. Og grunnen til at jeg vil vite hvor mange som har en slik motor er at det skrives mye negativt om de uten at det kanskje er hold i alt som skrives og at det kanskje kun er untaket og ikke reglen alt det som skrives.

Xlnt

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Tror kanskje ikke alle er klar over at blokka i deres motor mange ganger stammer fra GM, volvo sine bensinmotorer 7.4L er feks GM. Peninsular sine 6.5L diesel er også fra GM, Marinediesel 6.5L er GM Alle Merc. 7.4l er GM

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Der er jo haugmange motorer som omlakkeres og selges under annet navn. For eksempel min Perkins Prima heter VP MD22 i grønne klær. Det samme gjelder i bilbransjen men der er de ikke så nøye med omlakkeringen :smiley:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
Det er så mye negativt å høre om KAD42 for tiden så jeg tenkte det kanskje kunne være av interesse å høre hvor mange som egentlig har en KAD i sin båt. Hører man kun om ulykkene og aldri om solskinnshistoriene, eller er det helt reeelt at KAD42 er så dårlig som noen prøver å fremstille de som?

Hva med:

Jeg har hatt kad42 og var fornøyd med den

Jeg har hatt kad42 og var ikke fornøyd med den

Jeg har ikke hatt kad 42

:wink:

Hva med:

Jeg har hatt kad42 og var fornøyd med den

Jeg har hatt kad42 og var ikke fornøyd med den

Jeg har ikke hatt kad 42

Ville først sjekke om det i det hele tatt var noen her som har Volvo Penta KAD42A eller P maskiner her.

Håper inderlig jeg nå klarte å skrive navnet riktig :lol::cheers:

Hva er en KAD-motor ?

Xlnt

Redigert av xlnt (see edit history)

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...