Eppa Svart 24.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2004 Kjære Ingar, Det er vel slik mange av oss føler det... Det er midtskipsmerket ditt på roret som har satt kursen her inne på Baatplassen...og slik vil vi gjerne ha det i fremtiden også.... På den annen side...Jeg har lært PanPan å kjenne, ikke bare her inne, men også i personlig kontakt. Han er en ihuga båtmann som har vært gjennom mer enn de fleste av oss ville tåle.... Derfor føler jeg dette som en tap-tap situasjon hvor vi alle sitter igjen med "Svarteper"... Jeg har også vært på furter'n her inne, men alt det positive her på Baatplassen gjør at man også tåler å få en på kjeften iblandt...La oss fortsette med det, folkens, og skvære opp på skikkelig sjømannsvis når det trengs! Hilsen Syvert Og med de velvalgte ord fra Syvert var denne diskusjonen slutt. La nå dette bli siste innlegg i denne tråden, og så diskuterer vi båt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 25.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2004 Er det dette du mente å skrive, at du håper at Ingar skal trekke seg?? Du mente ikke å skrive Hei Ingar, håper ikke at siste . . Det ville i hvert fall jeg skrevet. Lars H. Hei, nå formulerte jeg meg dårlig. Jeg HÅPER Ingar ikke trekke seg. Det hadde vært trist. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.