Jump to content

En trist dag

bliss X

Recommended Posts

Kjære Ingar,

Det er vel slik mange av oss føler det... Det er midtskipsmerket ditt på roret som har satt kursen her inne på Baatplassen...og slik vil vi gjerne ha det i fremtiden også....

På den annen side...Jeg har lært PanPan å kjenne, ikke bare her inne, men også i personlig kontakt. Han er en ihuga båtmann som har vært gjennom mer enn de fleste av oss ville tåle.... Derfor føler jeg dette som en tap-tap situasjon hvor vi alle sitter igjen med "Svarteper"...

Jeg har også vært på furter'n her inne, men alt det positive her på Baatplassen gjør at man også tåler å få en på kjeften iblandt...La oss fortsette med det, folkens, og skvære opp på skikkelig sjømannsvis når det trengs!

Hilsen Syvert  :cheers:

Og med de velvalgte ord fra Syvert var denne diskusjonen slutt. La nå dette bli siste innlegg i denne tråden, og så diskuterer vi båt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...