Marit Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 Mine bidrag, selv om jeg synes det har kommet utrolig mange fine bilder allerede... Vårbilde: Sommer: Høst: Høst: Vinter: Sitér dette innlegget Link to post
BAG049 Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 juninatt ved Håøya Sitér dette innlegget Link to post
NBF16 Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Sensommer i Meløy. Sitér dette innlegget Link to post
Intruder Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Stemningsbilde fra Fedje Sommer 08 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Fedje er absolutt fotogent ... her har du til og med fått med at kirkespiret rekker like opp i skyene og farger dem rødaktige. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Njord Svart 17.November.2008 Link til dette innlegget Svart 17.November.2008 Sender mitt bidrag her. Velger å gi det tittelen: "Jeg vil så gjerne" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Merte Svart 20.November.2008 Link til dette innlegget Svart 20.November.2008 Her er mine bidrag: Fiskelykke i april Hvem er størst i kjeften her? Koster-krabbe Underholdning på høyt nivå! Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Var jammen flaks at den øya passet akkurat til det fyret....... Sitér dette innlegget Link to post
Klumpen Svart 23.November.2008 Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Mange flotte bilder her, men kan ikke flere skrive hvor bildene er tatt? Sitér dette innlegget Link to post
Merte Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Mange flotte bilder her, men kan ikke flere skrive hvor bildene er tatt? Jo, det glemte jeg jo! Fiske-bildene er tatt på vest-siden av Håøya i Oslofjorden. Bildet av krabben og bildet av tangen er tatt på Nord-Koster, i den svenske skjærgården. Sitér dette innlegget Link to post
Marit Svart 24.November.2008 Link til dette innlegget Svart 24.November.2008 Mange flotte bilder her, men kan ikke flere skrive hvor bildene er tatt? Glemte det :-) Alle bildene fra Hvaler: bilde 1: Løperen bilde 2: Damholmene bilde 3: mot Tisler bilde 4: Skjelsbosundet bilde 5: Skipstadsand Sitér dette innlegget Link to post
Cruise Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Mange nydelige bilder å se her. Gleder meg til kalenderen blir ferdig. Er det opprettet et eget fotogalleri på disse sidene, eller må en lete på forumet og finne litt her og der? Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
JanS/EIR Svart 4.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2008 Her var det jo et hav av flotte bilder, det ene finere og mer stemningsfullt enn det andre! Bestiller kalenderen i morgen! Flott at du tar deg av dette arbeidet trikola! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Arvid_A Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Apropos bestilling: Hva er prisen/hvor/hvordan bestiller man? Jeg klarte ikke å finne noe om dette i denne linken - og heller ikke her Eller er det noe jeg har oversett? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Husker ikke om jeg noen gang har tatt med dette nattbilde fra Papperhavn...? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
OT-flyktning Svart 5.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Apropos bestilling: Hva er prisen/hvor/hvordan bestiller man?Jeg klarte ikke å finne noe om dette i denne linken - og heller ikke her Eller er det noe jeg har oversett? Ja, du har oversett både prisen, kontonummer og alt annet nødvendig. Se en gang til ved den linken du selv har oppgitt. Hele innlegg! Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 7.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2008 Har kalt dette bildet advent ombord, det er tatt for ca. 1 time siden mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2008 Nam nam Når blir det bestemt hvilke bilder som kommer med? Og når tror du de går i posten? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2008 Jeg bør i alle fall ha mine egne kalendere klare før torsdag, men de blir ikke med standard bilde-sett. Og så var det i lang tid bare en eneste bestilling, og da fikk vedkommende lov å velge bilder helt fritt, og da venter jeg på tilbakemeldingen. Så neste uke (etter 13.12.) blir det alvor Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 10.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2008 De som ser at bildene sine er satt på en måned i de første innleggene i tråden kan allerede sende de tilsvarende høyoppløselige bildene til webmaster (at) trikola.net. Send gjerne med et tittelforslag. Skal imidlertid ikke utelukke at jeg bruker noen flere av Walters bilder en de som er merket, så han kan gjerne sende flere uten at de er merket som aktuelt for iår. Særlig vinterbildene er jo sjeldne. Det går litt sakte i år også for meg. Reiser bort til DE imorgen uten mine julegaver.... Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 11.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2008 Jeg er veldig intresert i kalender mulig 2 stk send en im med navn og kontonr pengene skal inn på mvh Halvard Eiken Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 15.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2008 Du finner alt du trenger her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16812 Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret1 Svart 15.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2008 et bilda av helgas flotte tur ! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 24.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2008 Rett før julefreden senker seg skal jeg gi en kort rapport for alle de som venter: <<<< oppdatert forhåndsvisning i innlegget under >>>>> Som en ser så mangler det fortsatt et bilde og 1-3 andre er byttet ut. Et var portraitformat, noe jeg ikke tenkte på da jeg valgte det. Og så sendte jeg ikke individuelle IM-er til de som skal sende meg de høytoppløselige utgavene, men la bare inn et innlegg her. Og det fikk forståelig nok noen ikke med seg. Da jeg så purret, så viste det seg at 2 bilder var snaue 2000km unna fotografen... Utover julen sender jeg kanskje IM til noen, og hvis de gidder mellom slagene med ribba og akkevitten, så bør det bli rett etter Nyttår og forhåpentligvis overstått D5L hos Poseidon at kalenderne kan bindes. God Jul alle sammen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.