Jump to content

Baatplassen kalender 2009 :-)

OT-flyktning

Recommended Posts

Mottok kalenderen i dag, mange fine bilder som jeg gleder meg til å henge opp ombord. Jeg ble imidlertid litt forundret over at langvarige hendelser, som ble lagt inn i kalenderen bare ble markert på startdatoen. F.eks. ferie over tre uker ble markert som hendelse bare på 1. feriedag. Har jeg lagt inn hendelsene mine på feil måte, eller det slik det skal vises i kalenderen? Hendelsene er synlig over hele perioden i min elektroiske kalender her på baatplassen.

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Beklager at det ikke er gjort slik, men programvaren til kalenderen - altså denne papirutgaven - har jeg skrevet selv og dette ville medføre mye mer arbeid (tror jeg). Det står på kalender-reklame-siden. Funksjonen er bare tiltenkt familiens fødselsdager o l.

Sitat
alle private kalenderinnlegg som evt ble lagt inn i web-kalenderen her på baatplassen blir med (kun engangs og årlig gjentagende, ikke månedlige eller ukentlige

Jeg ser nå at akkurat dette med fler-dags-hendelser ikke går frem. Har lagt det inn nå.

Takk for oppklaringen. Må vel bare inrømme at jeg er av den typen som leser bruksanvisningen etter at jeg har tatt ting i bruk, så også med dette, jeg har ikke lest informasjonen skikkelig, bare dannet meg et bilde i hodet av hvordan kalenderen skulle se ut :blush:

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...