OT-flyktning Svart 25.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 Nå har printeren spyttet ut det første arket. Takk til tom-ass som stakk av fra ribba for å sende sine bilder til meg: ellers er utsendelsesplanen fortsatt som skissert i innlegget over Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 31.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2008 Hvordan får man tak i kalenderen? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
tom-ass Svart 31.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2008 trikola skrev: Du finner alt du trenger her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16812 Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
OT-flyktning Svart 31.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2008 Forøvrig skulle jeg levere alle kalenderne så langt til bindingen igår, men de hadde stengt tidligere (noe som jeg gikk glipp av på nettsiden dems, jeg hadde sjekket). Da blir det vel forsendelse den 5. eller 6.1. Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Gleder meg til å få denne på veggen. Ser lovende ut så langt. Håper bestillingen min er på plass? Takk til trikola for fin jobb! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
OT-flyktning Svart 2.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2009 Er på vei til D5L-samlingen i Stavanger idag, men regner med at jeg får levert kalenderne på veien slik at det er større sjanser for at de er ferdige på mandag. Sitér dette innlegget Link to post
opduus Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 mills_kaviar skrev: Får vel legge inn et bilde av "sørlandets smykke" Eikeli 21 sport fra Trebåtfestivalen 2008:) er vel 28 foteren dette , siste kreasjon fra eikeli Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 6.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 Kalenderne gikk i posten idag - bortsett fra de 2 som kom litt sent. De skal skrives ut i løpet av kvelden, bindingen kanskje imorgen, forsendelse senest til helgen ville jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Mottok kalenderen i dag, mange fine bilder som jeg gleder meg til å henge opp ombord. Jeg ble imidlertid litt forundret over at langvarige hendelser, som ble lagt inn i kalenderen bare ble markert på startdatoen. F.eks. ferie over tre uker ble markert som hendelse bare på 1. feriedag. Har jeg lagt inn hendelsene mine på feil måte, eller det slik det skal vises i kalenderen? Hendelsene er synlig over hele perioden i min elektroiske kalender her på baatplassen. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
OT-flyktning Svart 8.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Beklager at det ikke er gjort slik, men programvaren til kalenderen - altså denne papirutgaven - har jeg skrevet selv og dette ville medføre mye mer arbeid (tror jeg). Det står på kalender-reklame-siden. Funksjonen er bare tiltenkt familiens fødselsdager o l. Sitat alle private kalenderinnlegg som evt ble lagt inn i web-kalenderen her på baatplassen blir med (kun engangs og årlig gjentagende, ikke månedlige eller ukentlige Jeg ser nå at akkurat dette med fler-dags-hendelser ikke går frem. Har lagt det inn nå. Sitér dette innlegget Link to post
mor Amica Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Takk for oppklaringen. Må vel bare inrømme at jeg er av den typen som leser bruksanvisningen etter at jeg har tatt ting i bruk, så også med dette, jeg har ikke lest informasjonen skikkelig, bare dannet meg et bilde i hodet av hvordan kalenderen skulle se ut mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
JanS/EIR Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Da er kalenderen på veggen, og den er veldig flott! Vakre bilder å glede seg over både vinter og sommer. Godt jobbet, trikola! Håper det blir noen driftmidler ut av tiltaket. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.