Breezita Svart 3.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2008 Det er nok dette som er den største "syndern". Skeiv-skrudde gjenger som lager utett forbindelse på inn-siden av fødepumpa. Det er vel bare å bytte hele pumpa, vil jeg tro. En annen ting: Jeg sett på andre båtfora at det ofte finnes sub-grupper, f.eks. delt opp i motortype, båttype etc. Kunne det vært noe for Båtplassen.no? Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Belle Svart 3.Februar.2008 Del på Facebook Svart 3.Februar.2008 Ad. sink: Slik ser det ut på min motor: Der Mix peker på sinken går det ut en slange. Jeg får sjekke hva som er i denne. Har hatt motoren i ett år nå, sink er innkjøpt. Takk for hjelpen. Belle Sitér dette innlegget Link to post
tjuagutt Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Forslag til Perkins verksted i Drammens området? Sitér dette innlegget Link to post
Breezita Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 (redigert) Hei tjuagutt. Dårlig med forhandlere ser det ut til. Sjekk lista til Universal Diesel her. Selv har jeg brukt Båtsenteret i Holmestrand. Lykke til! Redigert 4.Mai.2009 av Cita (see edit history) Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Torsen67 Svart 17.Desember.2018 Del på Facebook Svart 17.Desember.2018 Hmm, kommer denne motoren også som 130hk? Når jeg googler Perkins 130 hk så får jeg opp denne. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Desember.2018 Del på Facebook Svart 17.Desember.2018 Mener GOOGEL har spilt deg et pussr, du må nok over til en 6 er da. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
pipe Svart 17.Desember.2018 Del på Facebook Svart 17.Desember.2018 On 2/2/2008 at 10:58 AM, Breezita said: Har prøvd å få kontakt med Tønsberg Turbo Diesel uten hell. Er det noen som vet om firmaet eksisterer? Så vidt meg bekjent er dette eneste Perkins forhandler i Tønsberg.. Firmaet eksisterer ikke og det er endel år siden det ble lagt ned. I dag holder Anlegggartnerfirma Strandmann A/S til i Tønsberg Turbo Diesel sine gamle lokaler i Velleveien 15. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.