Rose Startet 26.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2008 Jeg lurer på om noen har hørt om båten Otto's 23. Det er en daycruiser som jeg prøver å sjekke ut for en kammerat. Er det noen som vet noe om denne? Sitér dette innlegget Link to post
sharko Svart 26.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2008 (redigert) Nær familie har hatt denne med utenbordsmotor (90 hk). De ble laget i Grimstad på Ottos plastbåtfabrikk i Østerhus. 23-foteren ble levert med heggaggregat og med utenbordsvariant. Etterkommeren fikk navnet Laguna. Grei dagskruser med enkel komfort. Helplanende, solid og god utførelse. Noen ble levert med baugspyd også. De var nokså mange og populære her i Aust-Agder, men nå er de nok spredt ut for alle vinder. Noen er igjen. Redigert 26.Januar.2008 av Metrosen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
erwin-abel Svart 29.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2008 Jeg har hatt en OTTO 23 / Laguna 700. Den er tegnet av Otto Bertilsen. En hyggelig kar. Jeg har snakket med han. Jeg mener at jeg la den inn på erfarings basen, men jeg lurer på om den er blitt borte. Uansett, det var en helt grei båt. Vår hadde en 200hk bensin innbords motor. Spør i vei så skal jeg svare så godt jeg kan. Jeg har fortsatt bilder og, om det skulle være av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
erwin-abel Svart 29.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Jens Svart 16.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2013 Jeg hadde en slik rundt 1995' en fin båt, men med BMW bensin motor og drev. Veldig vanskelig å få deler eller å få noen til å skru på den. Solgte den og fikk masse problemer fordi neste eier startet den og raiseren var rusta hull i. Hele motoren ble full av saltvann uten å bli tatt opp på en stund. Så heretter har jeg styrt unna BMW marine motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.