Jorg-1 Startet 26.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2008 (redigert) Hei. Skal bygge sammen en Evinrude Ficht 225 Hk fra 2003 imorgen og trenger derfor momentene på rådelagre samt topplokk og bærelager/veivhuset. Har surra vekk (lånt bort) oppslagsboka mi. Kan noe hjelpe? Jørgen Redigert 3.Februar.2008 av trikola (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Jorg-1 Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2008 Noen som har boka og som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Hilmar 2 Svart 29.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2008 Har du snakket med fische marine? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Jorg-1 Svart 30.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2008 Har sendt de mail i forrrige uke...men intet svar. Har søkt på nett og også her negativt. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
TMe Svart 30.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2008 http://forums.iboats.com/forumdisplay.php?f=24 Kan godt være at du får svar om du retter en forespørsel i dette forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 31.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Prøvde også her: bbcboards men til ingen nytte. Har funnet utrolige mengder med manualer og service /repair books til utenbordsfolket men kun opp til 1998 modeller.....Virker som forhandlere og verksteder sitter med bøkene tett til brystet så lenge motoren er yngre enn 10 år. Meeeen nå har jeg fått tak i dataene jeg trenger.......så da blir det motorbygging imorra. Takker..... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.