FRI Startet 26.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2008 Hei alle sammen.. Tenker som vanlig bare båt nå som leveringen nærmer seg. Det jeg lurer på er om det finnes andre leverandører av poder en bare NAVPOD, sjekket litt priser, og synes det var litt i overkant dyrt bare for en liten " plaskasse " som plotteren skal stå i. Takknemlig for tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 27.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2008 (redigert) Jeg driver med samme prosjekt selv. - har tatt kontakt med noen firmaer som driver med plast produksjon her i Norge. His du lager en modell eller en detaljert tegning tror jeg du skal kunne få til en bra løsning, uten at det koster all verden. Jeg driver akkurat å designer min egen pod , som skal stå over nedgangsluken. Hvis jeg lager den enkel nok var det visst ikke all verdens kostnad å få produsert den ut i fra en plastblokk. Redigert 27.Januar.2008 av Rastløs (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 27.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2008 Kjøpte nettopp en Navpod GP1171 på nettbutikk i USA. Kostet omlag 50% av det jeg kunne få den for i Norge. Er veldig godt fornøyd med produktet, har f.eks spesielle bolter som gjør at den ikke kan plukkes av båten uten spesialverktøy. Jeg brukte også en del tid på å finne andre alternativer, uten å finne så mye relevant. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
aileenll Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Kjøpte nettopp en Navpod GP1171 på nettbutikk i USA. Kostet omlag 50% av det jeg kunne få den for i Norge. Er veldig godt fornøyd med produktet, har f.eks spesielle bolter som gjør at den ikke kan plukkes av båten uten spesialverktøy. Jeg brukte også en del tid på å finne andre alternativer, uten å finne så mye relevant. Har du en link til nett butikken der du handlet? Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
shaukaas Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Jeg hiver meg på her; kanskje noen har et par tips til meg også? Bøyle for instrumentering i seilbåt Jeg har ingen problem med å finne passende POD, men jeg må ha et rør til å feste denne på. Hvem lager noe sånnt på bestilling, og hvilken dimensjon bør jeg velge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.