Sjarkens venn Startet 27.Januar.2008 Del på Facebook Startet 27.Januar.2008 (redigert) Hallo båtfolk! Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i en brukt garngreiemaskin. Den bør helst være så liten som mulig på grunn av ganske liten båt. Er det noen som har en slik, og skal selge den? Evt. hvor mye koster en slik brukt? Og hvis det er noen som hvet, hvor mye koster en ny? MEN, jeg har et ekstra spørsmål! Det lyder slik: må man ha en ekstra hydraulikk-pumpe, eller kan man koble greiemaskinen til hydraulikk-pumpa til spillet? Mvh. -Sjarkens Venn- Redigert 27.Januar.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 28.Januar.2008 Del på Facebook Svart 28.Januar.2008 Se på kysttorget, oppe til venstre http://fiskeribladet.no/. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 28.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2008 Takker! Sitér dette innlegget Link to post
lundberg Svart 28.Januar.2008 Del på Facebook Svart 28.Januar.2008 det beror på hur stor hudraulikpump du har. men om du ikke anvender de på samma tid så skall det troligen gå bra. skitfiske Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.