Mariell Startet 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2008 Hvor mye betaler dere for strømmen nå i vinteropplag. Selv har jeg ikke mulighet for å ligge med strøm tilkoblet. Men hørte nå i helgen at på en lokal opplagsplass, så var det båteiere som fikk regninger på opp til kr. 3000,- pr, måned!!!!!!!!!!!!!! Holder de 20 grader gjennom hele vinteren? Eller er strømprisene hinsides på opplagsmarinaene? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
skage Svart 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 Vi betaler 2000.- i året for strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 Vinteropplag på vannet , her i by'n bla i Horten gjestehavn .Hørt at det er 1.50 kr pr kw , da blir det grei sluttregning når våren kommer å du har hatt i snitt 20 grader ombord . Hører det ligger på 1 kr til 1.50kr rundtom på vannet ,når du har måler . Men i havna her jeg holder til bestiller vi hvor mange watt vi skal ha og betaler etter det , jeg har hatt 400w til en pris av 1.600- for vinteren . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
index Svart 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 Jeg betaler en krone kilowatten! Bruker for en hundrelapp eller to i året, alt ettersom. Men så har jeg ikke varme på ombord heller da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nyste Svart 28.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2008 Ligger i båtforening. Vi betalte 70 øre Kilowatten for siste halvår, frem til nyttår. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.