880 Startet 29.Januar.2008 Del på Facebook Startet 29.Januar.2008 (redigert) Har planer om å fylle båten opp med noen få, men nødvendige reservedeler til motor selv om denne er helt ny. Impeller, ekstra reimer, dieselfiltre, oljefilter mm. Men fikk et lite sjokk når jeg fikk prisene Den minste riemen her koster over 1000,- Den lengste kommer på over 1700,- Filter til v/for luftfilter (grovfilter) over 1000,- Finfilteret var jo ikke så gale bare 340,- Impellereren koster ca 600,- Redigert 29.Januar.2008 av 880 (see edit history) Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Allan E Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Disse reimene må vel en maskinforetning kunne levere. Yanmar har vel ikke eget design. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 29.Januar.2008 Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 ta måla av de og spør i en bilrekvesita\ dele butikk. rofan eller gates har noe inni helvete med forskjellige reimer.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
880 Svart 29.Januar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2008 Reimene er nok ikke noe sak å få tak i,men et grovfilter (innsats) til over 1000,- syntes jeg er overkill. Oljefilteret til denne motoren koster ca. 330,- men samme type filter tll bilen koster 100,- (begge er insatsfilter) og omtrent samme størrelse... og orginale... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.