opus Startet 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2008 Heisan ! Så det var noen som hadde dette som sikkerhet/reserve-deler i tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=37053 Hvor får man tak i en sånn tang? (Klippe minimum 7mm wire) I Oslo-området, evt Oslo-Gjøvik. Og hva betalte du/koster den? Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Boltsaks fra Biltema kr 298.- Min har levd et beskyttet liv i en plastpose fylt med hvit grease, og har kun fungert som universalnøkkel på en og annen gjenstridig hengelås opp gjennom årene. Diger ting å stue, men den gjør jobben. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
opus Svart 31.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Tenkte mer på de tengene som lettere kapper wire, kontra bolter. Altså med kjefter som sklir forbi hverandre som på en saks. Og så er kjeftene gjerne avrundet får å få tak i wiren lettere. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 31.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Se på seatronic.no under sikkerhet. Kjøpte en der og den funker. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
opus Svart 31.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2008 Ok, seatronic sin er sikkert bra. Var ikke så gal pris heller for å være båtbutikk. Tenkte kanskje noen kjenner til noen verktøy-butikker, uten `båt`-priser? Føler vel jeg har fått et godt tips/svar nå, men seilern står på land, så det er ingen hast. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 min ser ut så her vet ikke var man får tag i en sådan, jag fann min på en internettside över begagnat båtutstyr......sax'en var helt ny 300 sv pesetas Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 1.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2008 Jeg testa Biltemasaksa mi på swagen til en 7 mm. wire. Ikkeno problem å klippe. Har den pakka inn i oljefiller i en plastpose. Den skal tross alt brukes kun en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.