Mouche Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Installation and/or commissioning by persons other than a Raymarine certified installer may invalidate this warranty. Teksten er henet fra Raymarines hjemmeside; http://raymarine.com/Default.aspx?site=1&a...3&page=1407 og som det fremkommer så "may" som jeg oppfatter som "kan" på norsk, med andre ord er det ikke så absolutt som du kan tolkes som å hevde? Jeg sier dette uten å ha lest hele teksten på Raymarines hjemmeside for det ble nokså langdrygt! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
abbor Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Så du siste avsnitt i garantibestemmelsene du linket til? 4.15 The above statements do not apply to products purchased through Raymarine Inc, based in the USA, which will be subject to different terms and conditions. These are available on request or refer to the internet at www.Raymarine.com. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Nei, det ble som jeg sa litt for langdrygt, men du har jo helt rett! Det er vel det som er så bra med et diskusjonsforum som dette at man får belyst ting fra mange sider og får manges input og til slutt gjør man et best mulig kjøp! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 4.Februar.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 (redigert) Yepp Mouche, dette forumet er fantastisk. Så gjør det etter min mening heller ingenting at man avsporer litt så lenge der er interessant. Men tilbake til Lowrance: Jeg spurte i denne tråd https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=37775 om noen kjenner til Nautic Path Kart som er en Lowrance format. Till de GPS ekspertene i denne tråden: Har dere hørt om det? Er det bra greier? Selv om det er med EUR 99 utrolig billig? Redigert 4.Februar.2008 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
abbor Svart 4.Februar.2008 Del på Facebook Svart 4.Februar.2008 Nautic Path kartene er ikke mye å skryte av i USA, og er helt sikkert enda dårligere i Europa. Kartene bygger på en kartserie som brukes av komersiell skipsfart og er svært dårlige når det gjelder dekning av havner og andre spesielt interesante områder for fritidsbåter. Siden det er så stor dekning på ei brikke tyder også det på at målestokk of detaljeringsgrad er dårlig. Kjøp Navionics Gold Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.